die 50iger die zijn kar niet warm rijdt en er enkel maar mee rond de kerktoren rijdt kan meer schade aan z'n motor veroorzaken dan de forummer die hem keurig warm rijdt en hem op het circuit de sporen geeft.
Op circuit gaat volgens mij de motor niet speciaal meer afzien (als hij warm staat), maar de rest van de kar wel. Ophangingsrubbers, remmen, banden, ophanging zelf.
Ik heb al gehoord van e36 M3's (weet niet van de 3.2ll), die beginnen ratelen rond de 100k -iets met de lagerschalen dacht ik - en overlaatst heb ik nog iets gelezen dat die M motoren idd best rond de 100k een revisie krijgen.
Uiteindelijk moet je wagen per wagen bekijken.
Op circuit gaat volgens mij de motor niet speciaal meer afzien (als hij warm staat), maar de rest van de kar wel. Ophangingsrubbers, remmen, banden, ophanging zelf.
Ik heb al gehoord van e36 M3's (weet niet van de 3.2ll), die beginnen ratelen rond de 100k -iets met de lagerschalen dacht ik - en overlaatst heb ik nog iets gelezen dat die M motoren idd best rond de 100k een revisie krijgen.
Uiteindelijk moet je wagen per wagen bekijken.
Comment