Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
    En nog een paar om het af te leren

Ziet er gewoon nieuw uit.

Comment

• ik vind dat dragon die nooit had mogen wegdoen
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vind dat ook.

Comment

• Allemaal wel waar, maar wat belangrijker is : Dragon had die kar echt nooit mogen wegdoen.

Comment

• Seg John, ik heb nu nog wat zitten rond kijken voor M5's. Ok de "uwe" heeft als voordeel die nieuwe boite...maar die prijs blijft verschikkelijk hoog. Er zijn goedkopere die in even goede staat zijn als je ex M5.
            Heb hier een paar pagina's geleden nog eentje gepost van 6000€ met 1 jaar garantie bij!

Maar das iets dat ge voor uweigen moet uitmaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
              Idd, hij moet maar net niet driften zo'n blinde bocht doorkomen en als er dan een tegenligger aankomt op zijn rem moeten gaan staan.

Ik vind hem anders wel een goeie rijtechniek hebben
              kging net zeggen dat het cool om zien was dat ie altijd eerst even naar linksomhoog of rechtsomhoog keek om te zien of er tegenliggers aankwamen
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Seg John, ik heb nu nog wat zitten rond kijken voor M5's. Ok de "uwe" heeft als voordeel die nieuwe boite...maar die prijs blijft verschikkelijk hoog. Er zijn goedkopere die in even goede staat zijn als je ex M5.
                Heb hier een paar pagina's geleden nog eentje gepost van 6000€ met 1 jaar garantie bij!

Maar das iets dat ge voor uweigen moet uitmaken
                Ik heb het al gezegd hé de mijne is nu in perfecte staat, waarom dan ene van 6000 kopen en mss nog daarna nog voor 4000 euro kosten doen. Ik weet wat die stukjes kosten en 4000 euro om in orde te zetten is niets. En in de mijne heb ik vertrouwen.

Het is niet alleen een nieuwe boite hé, ook nieuwe uitlaat nog ergens een dichting, 4 nieuwe banden michelin pilot sport.

En dan nog hetgene ik gedaan heb, alle dichtingen, alle riemen, nieuwe koppeling (max 1000km mee gereden) Nieuwe stootlijsten voor en achter, remmen voor en achter en ik zal nog wel wat vergeten denk ik.

En in dezelfde staat dat wil ik wel eens in het echt zien en niet op foto
                2014 Bmw 118d Estorill //M
                2000 Bmw 320d
                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Ik wil altijd gerust eens met u naar wat M5's gaan zien

Uiteraard zijde vrij te nemen wa ge wilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    E34 M5 3.6 6000€

Valt nog te redden...

Elektrische zetels, automatische airco, niet te gek veel km's, 1 JAAR GARANTIE, gekeurd voor verkoop...

Voor dat geld kan je niet sukkelen denk ik. Originele achterlichten erin, turbines eronder, ander stuur....gekker moet dat niet zijn.
                    echt hé!

qua lijn kunnen de E34 sedan's me niet bekoren, maar qua value for money.....

en 't heeft wel wat meer charme dan een E36 Sedan M3. Die vind ik gewoon zo vet omdat je een echte sportwagen krijgt in een gewoon koetswerk, maar qua uiterlijk heeft een E34 'meer' dan een E36.

Als ik in de zomer eens een touring tegenkom aan die prijs..... 'k ga er voor denk ik

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    dat jaar garantie eraf, en meenemen voor 5000€ ofzo.
                    garantie mooi laten zitten, kan van pas komen. Ie moet zo maar wat van z'n prijs afdoen, 5600 mét garantie ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      dat jaar garantie eraf, en meenemen voor 5000€ ofzo.
                      opmerkelijk trouwens dat jij dat zegt, net de persoon die het meeste bij één wagen van z'n garantie heeft gebruikgemaakt van alle personen die ik ken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                        Tis te zeggen met die mottige foto hiertussen

Dat is een interieur

dat interieurtje

als ge zo die foto's ziet.... hebt ge er dan eigenlijk geen spijt van?

't kan aan mij liggen maar ik denk eigenlijk dat je die kar gewoon nooit had mogen wegdoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          opmerkelijk trouwens dat jij dat zegt, net de persoon die het meeste bij één wagen van z'n garantie heeft gebruikgemaakt van alle personen die ik ken
                          Hebben jullie nooit een ML gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                            nu is het mijn slet

Ik zei EX slet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Vette foto.

En inderdaad lelijke kleur, maar 't geeft wel een speciale sfeer in het interieur vind ik.
                              Inderdaad, een badkamersfeer...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Touring ?

klik !

Comment

• Aangezien alles bij een motorrevisie eruit moet en alles wat wat versleten lijkt vervangen wordt. (+ werkuren in de garage) zal de prijs niet mals zijn neem ik aan. Zeker al niet omdat het een M3 is.

Comment

• Videotje van mij op de BMW Days, E61 M5 door Eau Rouge

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        niet zot doen en een M in één zin past niet. En dat klopt idd. Toch zeker voor e36 en e34. E46 ook dacht ik.

Het blijven zeer scherp afgestelde motoren.
                                        dan zeg ik weer dat het klare onzin is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          die 50iger die zijn kar niet warm rijdt en er enkel maar mee rond de kerktoren rijdt kan meer schade aan z'n motor veroorzaken dan de forummer die hem keurig warm rijdt en hem op het circuit de sporen geeft.

Op circuit gaat volgens mij de motor niet speciaal meer afzien (als hij warm staat), maar de rest van de kar wel. Ophangingsrubbers, remmen, banden, ophanging zelf.

Ik heb al gehoord van e36 M3's (weet niet van de 3.2ll), die beginnen ratelen rond de 100k -iets met de lagerschalen dacht ik - en overlaatst heb ik nog iets gelezen dat die M motoren idd best rond de 100k een revisie krijgen.

Uiteindelijk moet je wagen per wagen bekijken.
                                          ratelen is de Vanos, die als het goed is vervangen wordt door een terugroepactie.

Mijn ///M blok heeft nu 100k km (S54) en heb nergens last van... Hangt van wagen tot wagen en vooral van de eigenaar af

Comment

Working...
                                          X