Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
    Touring ?

klik !
    Läuft nur auf funf zylinder?

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Videotje van mij op de BMW Days, E61 M5 door Eau Rouge

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    het ergste van al, (als het die gast van BMW is), dat is zijne bedrijfswagen

@Jerre, jij hebt één, ik heb geen, ikke zwijg . Maar jij hebt ook al een e46 blok toch?
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
      Shut it. Ik vind dat blauw zeker niet lelijk maar.... als ik hem terug ga halen rijd ik er zo wel even mee rond (of hij blijft niet ingeschreven in de garage staan) Na verloop van tijd zal ze terug helemaal origineel staan maar dat zal even tijd in beslag nemen denk ik. Ik ga eerst en vooral op zoek naar MIJN velgen. Hij heeft die verkocht aan iemand en ik moet weten wie. Die heeft dat op zijn gewone E34 520i of 525i gelegd. IK ga dan die gast voorstellen dat hij mijn originele M5 velgen van men E39 die ik nog heb liggen in de plaats krijgt. Nu eerst werk maken van ze terug naar haar baasje te brengen na die mishandelingen
      fix die Winkelhock!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten

Dat ding wilt een Audi nadoen

Begrijp niet dat je nog zo'n prijs vraagt met zo'n mankement.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Hebben jullie nooit een ML gehad?
          jawel. eentje van de eerste nog, een 320. zilver met beige leder, heerlijk harmonieus

waarom?

Comment

het ergste van al, (als het die gast van BMW is), dat is zijne bedrijfswagen

@Jerre, jij hebt één, ik heb geen, ikke zwijg . Maar jij hebt ook al een e46 blok toch?

jip, E46

Comment

• kweet nu niet meer waar ik dat gelezen of gehoord had van die blokken.. zal het nog es opzoeken
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                opmerkelijk trouwens dat jij dat zegt, net de persoon die het meeste bij één wagen van z'n garantie heeft gebruikgemaakt van alle personen die ik ken
                huh, dan heb je de historie niet goed gevolgd
                Ik heb niets in garantie gehad hé, het is enkel en alleen miserie geweest tot bijna rechtzaak toe

op auto's van zulke bedragen zou ik het nooit willen. Liefst wat van de prijs, want als er iets is, is het toch gezever

Comment

kweet nu niet meer waar ik dat gelezen of gehoord had van die blokken.. zal het nog es opzoeken
                  er wordt veel gezeverd op forums

Comment

Niet gelezen

Ik vind de E34 M5 Touring gewoon veel te zalig, zo zalig dat ik niet goed begrijp waarom iemand voor een sedan zou gaan, indien niet voornamelijk voor circuit te gebruiken.

Comment

• btw ik wil die winkelhock
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• FAAAAAAAAAAAAK

*Doet mond toe*

GESKIFT vet

Comment

• Zalige kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten

btw ik wil die winkelhock
                            goddelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              jawel. eentje van de eerste nog, een 320. zilver met beige leder, heerlijk harmonieus

waarom?
                              De meesten hadden hun garantie ook nogal frequent nodig

Comment

Lekker!

Maar geef mij toch maar de standaardvelgen

Comment

• ja, die standaard velgen zijn zo lekker bij een m5 e39

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      De meesten hadden hun garantie ook nogal frequent nodig
                                      weinig tot geen last van gehad. Eens een kapotte accu en éénmaal vuile sensoren waardoor dat de boite niet meer opschakelde.... ik denk dat het dat zowat moet geweest zijn.

wel wat rammeltjes her en der, maar da's iets anders.

Comment

hoge resolutie misschien?

Comment

• jullie zijn constant bezig over winkelhock maar wat is dat precies? speciale versie?

Comment

Working...
                                          X