sorry om de shfeer te verpesten, maar die RS6 had vermogenverlies
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtensorry om de shfeer te verpesten, maar die RS6 had vermogenverlies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtensorry om de shfeer te verpesten, maar die RS6 had vermogenverlies
Intercooler stuff?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGelijk een RS4 dus
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIntercooler stuff?
roadtrip ingolstadt
die had wel z'n vermogen in het terugkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenLijkt me ook duidelijk iets mis idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenB5 RS4 haalt z'n vermogen hoor
Vooral op 95 enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenB7 gaan nochtans de wildste verhalen de ronde over
Vooral op 95 enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja je moet goed gek zijn om daar 95 in te kappen, dan blijft er al helemaal niets meer over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten100-200 doet een MTM stage 1 in 9sec flat. Geen idee wat een stock M5 doet.
hoeveel pk/Nm?
M5 = 12-13 sec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten9 sec is erg snel voor zo'n bak
hoeveel pk/Nm?
M5 = 12-13 sec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten525 744
Fak wat een machien was/is dat toch Cnörre.
Altijd als ik eraan terugdenk krijg ik alweer kippenvel.
Nuja, ik ben nu ook niet zo heel veel gewoon, maar toch.
Comment
-
Comment