Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenGoed of slecht, daar spreek ik me niet over uit. Wat ik wél weet is dat m'n maat een E46 M3 SMG II cabbie had en -ook al stelde je de SMG op 'zacht overschakelen' in- dat de duw in je rug best wel stevig te noemen was. Soms op het onaangename af.
ik heb enkele weken geleden ook eens meegegaan met een E46 M3 die te koop staat met SMG en persoonlijk heb ik dit niet ondervonden dat hij hard schakelde ...
ik heb er wel niet zelf mee gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenDeze nog terug gevonden, Tassin VS Duez
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJaren '90 racing, veel vetter komt het niet...
Je kan de lijnen zien van in die tijd toen, van hoe het moet naar ...
Heb er nog een paar leuke van 1990 F1 Grand Prix maar weet niet waar ze te zetten.
Zijn allemaal scans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenI don't dig it.
Langs buiten OK.
Maar binnen & technisch? Dat bruin past m.i. daar niet goed mee samen, en als je dan toch 'n SMG koopt, ga dan meteen voor 'n CSL nu ze nog betaalbaar zijn.
En wat bedoel je de technische kant? Dat 'ie technisch een pak moet onderdoen ofzo, voor een CSL?
Je n' capte pas....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenBlauw exterieur en rood interieur past nu toch echt niet...
Wel vet met die CSL velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIs dat nu mijn kar op die foto van je avatar?
Indien het effectief de jouwe is, wil ik gerust mijn avatar veranderen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat zou wel heel toevallig zijn. Is gewoon een foto vanop het internet ergens.
Indien het effectief de jouwe is, wil ik gerust mijn avatar veranderen hoor.
Lijkt me deze te zijn:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Sega??!
@ Rikske007: Zaaaaaalige foto ! Marc Duez... Thierry Tassin !!!
Comment
Comment