Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    toerke, had ge u niet beter dit gekocht?
    is die SMG alleen geen nadeel? Ik hoor toch dikwijls dat die SMG niet zo goed zijn? Of zou je daar niet achter kijken als je een M3 e46 koopt?
    Goed of slecht, daar spreek ik me niet over uit. Wat ik wél weet is dat m'n maat een E46 M3 SMG II cabbie had en -ook al stelde je de SMG op 'zacht overschakelen' in- dat de duw in je rug best wel stevig te noemen was. Soms op het onaangename af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
      Goed of slecht, daar spreek ik me niet over uit. Wat ik wél weet is dat m'n maat een E46 M3 SMG II cabbie had en -ook al stelde je de SMG op 'zacht overschakelen' in- dat de duw in je rug best wel stevig te noemen was. Soms op het onaangename af.

ik heb enkele weken geleden ook eens meegegaan met een E46 M3 die te koop staat met SMG en persoonlijk heb ik dit niet ondervonden dat hij hard schakelde ...
      ik heb er wel niet zelf mee gereden

Comment

• Kwam deze nog eens tegen, nog eens wat regards aan Fiddy

Comment

• E39

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
            BMW M3 SMG Competition Individual

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

allen dat interieurke is wat hevig
            Wat een prachtige kar !!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
            Deze nog terug gevonden, Tassin VS Duez

Zaaaaaaaaaaa...aaaaaaaaalig

Comment

• Jaren '90 racing, veel vetter komt het niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Jaren '90 racing, veel vetter komt het niet...
                Deze is ook leuk volgens mij, weet gewoon niet meer wanneer het was
                Je kan de lijnen zien van in die tijd toen, van hoe het moet naar ...

Heb er nog een paar leuke van 1990 F1 Grand Prix maar weet niet waar ze te zetten.
                Zijn allemaal scans.
                Last edited by ; 22/01/2009, 21:24.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                    BMW M3 SMG Competition Individual

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

allen dat interieurke is wat hevig
                    Schit-terende kar!

Comment

• I don't dig it.

Langs buiten OK.

Maar binnen & technisch? Dat bruin past m.i. daar niet goed mee samen, en als je dan toch 'n SMG koopt, ga dan meteen voor 'n CSL nu ze nog betaalbaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        I don't dig it.

Langs buiten OK.

Maar binnen & technisch? Dat bruin past m.i. daar niet goed mee samen, en als je dan toch 'n SMG koopt, ga dan meteen voor 'n CSL nu ze nog betaalbaar zijn.
                        Waar zie jij 'bruin'?
                        En wat bedoel je de technische kant? Dat 'ie technisch een pak moet onderdoen ofzo, voor een CSL?

Je n' capte pas....

Comment

• Blauw exterieur en rood interieur past nu toch echt niet...

Wel vet met die CSL velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Blauw exterieur en rood interieur past nu toch echt niet...

Wel vet met die CSL velgen.
                            Is dat nu mijn kar op die foto van je avatar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              Is dat nu mijn kar op die foto van je avatar?
                              Dat zou wel heel toevallig zijn. Is gewoon een foto vanop het internet ergens.

Indien het effectief de jouwe is, wil ik gerust mijn avatar veranderen hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                Dat zou wel heel toevallig zijn. Is gewoon een foto vanop het internet ergens.

Indien het effectief de jouwe is, wil ik gerust mijn avatar veranderen hoor.
                                Waar heb je die dan gevonden

Lijkt me deze te zijn:

Comment

• haha

Comment

• Michel, we zitten me ne ring!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten

Sega??!
                                      Zeker en vast ! Op de kleur van het interieur na, compleet 'my style' !!!

@ Rikske007: Zaaaaaalige foto ! Marc Duez... Thierry Tassin !!!

Comment

• Peace Sabine!

De wagen achter haar heeft nu wel problemen door de rookwolk.

Comment

• Comment

Working...
                                          X