Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    dan heb jij niet naar de live uitzendingen van de Monte Carlo gekeken!
    Klopt. Maar hier en daar wat beelden gezien en is idd ook niet mis.
    Alleen mist het echt die RWD drifts bij het uitkomen van de bocht
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Porkie, Jerred en ik waren al wat aan het denken om de laatste week van februari een paar dagen naar Engeland te roadtrippen.
      Ga mee en koop daar eens wat je moet kopen, een E30 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        Porkie, Jerred en ik waren al wat aan het denken om de laatste week van februari een paar dagen naar Engeland te roadtrippen.
        Ga mee en koop daar eens wat je moet kopen, een E30 M3
        Ook dan zit ik in de sneeuw.. En ik heb slechts centjes in April...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
          nope

Zalig karretje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Ik heb 't eens bekeken...

Voor de 3.0 betaal ik jaarlijks €702 belasting, voor een 3.2 €920.

BIV: als ik er eentje van '93 koop: €61.5. Eentje van '94 (3.0) €123.9, '95 (3.0) €185.

Dus, hypothetisch deze, die wel naar m'n zin is, kost me €887 aan belastingen het eerste jaar, verzekering zal ook wel naar de €700 neigen.. Da's een dure affaire per jaar natuurlijk...

edit: Voor de auto zelf zou ik rond de €10.000 moeten voorzien.

Doen Porky.

Zo'n kar zou nog wel op jouw lijf geschreven zijn!

vette kleur en velgen en pinkers ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

2x
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                2x
                inderdaad , maar de velgen van de onderste vind ik niet mooi. De bovenste is zalig :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Doen Porky.

Zo'n kar zou nog wel op jouw lijf geschreven zijn!

vette kleur en velgen en pinkers ook.
                  I know, ik zou daar heel gelukkig mee kunnen worden... Ik vrees alleen dat 't als student nog wat hoog gegrepen is voor een 3 liter te gaan. We'll see.

Ik zit de laatste 5 min stevig met RRD z'n ding in m'n kop, dat ding is LV

Weet jij trouwens wat een airco-unit moet wegen en of je dat makkelijk uit een auto kan pleuren? idem met servo?

Comment

I know, ik zou daar heel gelukkig mee kunnen worden... Ik vrees alleen dat 't als student nog wat hoog gegrepen is voor een 3 liter te gaan. We'll see.

Weet jij trouwens wat een airco-unit moet wegen en of je dat makkelijk uit een auto kan pleuren? idem met servo?
                    wrm zou je servo eruit willen?

Comment

Pakweg 15-20kg schat ik.

Veel hangt af van hoe zwaar de compressor is en of de auto 'dual zone' airco heeft, of de airco-radiator geïntegreerd zit bij de gewone radiator (want dan is 'ie vaak niet zomaar demonteerbaar), etc.

Airco is goed te doen om te demonteren.

Servo is mss wat moeilijker. Dan moet je een passend servo-loos stuurhuis vinden (weet niet of E36 zonder servo heeft bestaan), enzovoort.
                      Ook rekening houden met het feit dat een auto met servo een andere wielgeometrie heeft dan dezelfde auto zonder servo af-fabriek. Bij een lichte auto (= jouw 'Is bijv.) is dat geen probleem, maar bij zwaardere wagens voel je dat. Je gaat dus harder moeten sleuren aan het stuur van een servo-auto waarvan de servo niet werkt, dan aan het stuur van dezelfde auto maar die servoloos uit het fabriek rolde.

Servo zou ik op zo'n auto's (zo'n = E36 enzo), sowieso niet demonteren of afkoppelen. Op oudere auto's zijn die systemen nog voldoende 'communicatief'.
                      Bij moderne auto's is dat minder en minder het geval imo.

Comment

• Vandaag wezen kijken naar een propere E36 M3, in Wuppertal!
                        Kar moet zo'n 40 lapjes Ring achter de kiezen hebben zitten, maar je merkt er niks van.
                        Jerre is meegeest en 'ie zei het ook....
                        Kerel heeft er al wat moeite en werk ingestoken.

E36 M3 3.2l 08/1998
                        Individual Calypsus Rot
                        Zwart leer binnen
                        Open dak
                        Zetelverwarming
                        Original Raido/Cd (iets dat je quasi nooit meer vindt op occasies)
                        4 winterreigen met 3.0l velgen
                        4 Michelin Semislicks op 4 zwartgelakte 3.2 Cabrio-velgen
                        Billstein B8 farhwerk
                        Stabi-stangen
                        Stalen-remleidingen
                        Edelstaal auspuff/uitlaat

140k km

Deftig eigenlijk.....

Comment

• Die kar die ik je ook liet zien? Met die spoiler?

Comment

• En, hoeveel heb je verbruikt op het ritje huiswaarts met die kar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Die kar die ik je ook liet zien? Met die spoiler?
                              Jep, die kar!

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              En, hoeveel heb je verbruikt op het ritje huiswaarts met die kar?
                              Kar verbruikt echt 2 keer niks, algemeen gemiddeld verbruik van 11.0l-11.5l
                              Autostrade 120-130 is zo'n goeie 9l....

Comment

• 40 rondjes Ring zijn nu ook niet zoveel he..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                  Jep, die kar!

lijkt me wel erg niet kunnen??? Mijn 318is verbruikt gemiddeld 10 liter. En gij hebt zeker hard op dat rechterpedaalke zitten stampen

edit: sprintmotor geeft een gemiddelde aan van 9-10L :o da's weinig.
                                  waarom hebben de 325i en 328i ook een gemiddelde verbruik dat even hoog is als de M3? (er zijn van alle categorieën voldoende wagens opgenomen in de database dus daar ligt het niet aan)
                                  Last edited by mysticwizard; 27/01/2009, 23:05.

Comment

Vandaag wezen kijken naar een propere E36 M3, in Wuppertal!
                                    Kar moet zo'n 40 lapjes Ring achter de kiezen hebben zitten, maar je merkt er niks van.
                                    Jerre is meegeest en 'ie zei het ook....
                                    Kerel heeft er al wat moeite en werk ingestoken.

E36 M3 3.2l 08/1998
                                    Individual Calypsus Rot
                                    Zwart leer binnen
                                    Open dak
                                    Zetelverwarming
                                    Original Raido/Cd (iets dat je quasi nooit meer vindt op occasies)
                                    4 winterreigen met 3.0l velgen
                                    4 Michelin Semislicks op 4 zwartgelakte 3.2 Cabrio-velgen
                                    Billstein B8 farhwerk
                                    Stabi-stangen
                                    Stalen-remleidingen
                                    Edelstaal auspuff/uitlaat

140k km

Deftig eigenlijk.....

Klinkt zéér goed! Wat moet ik me voorstellen bij calypsus rot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

40 rondjes Ring zijn nu ook niet zoveel he..
                                      Feit, nooit gezegd dat het veel is!
                                      Alleen is de kar al mooi gebruikt geweest, weliswaar waarvoor 'ie gemaakt is .

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      lijkt me wel erg niet kunnen??? Mijn 318is verbruikt gemiddeld 10 liter. En gij hebt zeker hard op dat rechterpedaalke zitten stampen
                                      Kerel was echt te vertrouwen, en BC is gereset geweest, Jeroen is getuige.
                                      Zelfs, als die kar nu 13l-14l gemiddeld zou verbruiken, mij een zorg

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Klinkt zéér goed! Wat moet ik me voorstellen bij calypsus rot?
                                      't Is een Individual kleur....

Hier de 3.0l velgen op winterbanden

Hier de 3.2's op semislick

Comment

Jep, die kar!

Nice, proficiat!

Pics plz!!!

Comment

• Comment

Working...
                                          X