Moet het persé een 3.2 zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenJe zegt het juist....: normaalgezien
Wat betreft die onderdelen TuV, moet ik is aan Jeroen vragen...
Je hebt dat papiertje toch in je handen gehad? dat klein geel
Comment
-
standaard zetten is een dagje werk
- schokdempers/veren
- de lagers bovenaan op de schokdempers terug juist monteren (deze zijn nu omgedraaid (links<->rechts) om iets meer camber vooraan te krijgen) dit komt ook los bij het ombouwen van de schokdempers
- domstrebe voor en achter (komt mee los bij het loshalen vd schokdempers)
- Stabilisatorstangen, dit heb ik nog nooit gedaan maar kan niet moeilijk zijn
- uitlaat
- stalen remleidingen??? best laten vervangen in de garage en nieuwe remolie erop.
dan laten uitlijnen en hij is klaar voor naar Bornem te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMoet het persé een 3.2 zijn?
Iets op't oog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenGeen hints, gewoon een lelijk kleur voor een M3.Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenIk snap echt niet wat iedereen tegen die kleur heeft, ik vind ze schitterend!
Precies eentje waar je mee moet groeien, qua kleur dan.
En ben benieuw om 't resultaat te zien nadat Bert of Simon hun handen en machines er eens opgezet zouden hebben....
Maar zo met die zwartgelakte velgen, kan ik 'em best wel smaken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenDe wagen werd Tüv gekeurd met het onderstel, stabi's, auspuff en domstrebes.
Je hebt dat papiertje toch in je handen gehad? dat klein geel
Geen idee of dat erbij opstond....
Jij wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenstandaard zetten is een dagje werk- schokdempers/veren
- de lagers bovenaan op de schokdempers terug juist monteren (deze zijn nu omgedraaid (links<->rechts) om iets meer camber vooraan te krijgen) dit komt ook los bij het ombouwen van de schokdempers
- domstrebe voor en achter (komt mee los bij het loshalen vd schokdempers)
- Stabilisatorstangen, dit heb ik nog nooit gedaan maar kan niet moeilijk zijn
- uitlaat
- stalen remleidingen??? best laten vervangen in de garage en nieuwe remolie erop.
dan laten uitlijnen en hij is klaar voor naar Bornem te gaan
Ik dacht van niet eerlijk gezegd.
Ik dacht enkel dat Dave dat gedaan had om een volledige check-up te doen van de kar...., ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenEen E36 is zo goedkoop om te bouwen naar een deftige trackdaykar! Miljaar dat ding reed bijna even strak als een M-coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenJa, dat papiertje heb ik in mijn haden gehad, en heb zowiezo gelezen dat de ophanging TuV gekeurd was, maar stabi's, auspuff en domstrebes, daar heb ik niet echt naar gekeken of gezocht....
Geen idee of dat erbij opstond....
Jij wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenVoor de kenners, is Bornem een verplichte stap in het invoerproces eigenlijk?
Ik dacht van niet eerlijk gezegd.
Ik dacht enkel dat Dave dat gedaan had om een volledige check-up te doen van de kar...., ofzo?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenniet naar gekeken, was op de techniek aant letten (geilen)
Ben kerel mail aan't sturen.
Comment
-
Zeer knappe M3 heb je daar gevonden STA911. De kleur is echt magnifiek. Als jij die mooi vindt, zou ik daarover niet twijfelen. Zo'n M3 ga je altijd wel verkocht krijgen.
Zou je de kofferspoiler verwijderen?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenNeen. En als hij van na '96 is al helemaal niet. Zonder Bornem moet ge naar invoerkeuring gaan. Dan kunt ge een kar invoeren met wijzigingen die hier normaal niet mogen, zoals met andere motor fzo.
Kar is van 07/1998
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZeer knappe M3 heb je daar gevonden STA911. De kleur is echt magnifiek. Als jij die mooi vindt, zou ik daarover niet twijfelen. Zo'n M3 ga je altijd wel verkocht krijgen.
Zou je de kofferspoiler verwijderen?
En heb niet echt de indruk dat 'ie nog veel van de prijs wilt afpingelen...
Als ik zaken zoals, originele ophanging, originele uitlaat, zwarte velgen op semislicks etc erbij wil, dan moet ik bovenop de prijs bijleggen.... En da's niet van de poes vrees ik....
Tips om te onderhandelen?
Edit: ik zou liefst de spoiler eraf hebben ja. Heb al wat gekeken op ebay, en zo'n kofferdeksel vind je gemakkelijk.
Alleen vraag ik me af: als ik die wil laten spuiten: zorgt die individualkleur dan niet voor problemen?
Comment
-
als ge hem laat keuren als uniek voertuig wel, maar dat duurt langer.
Andere optie is er gewoon mee nr de keuring gaan, aangezien hem van '98 is.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Sorry, ik heb hier niet alles gelezen, maar op welk soort ophanging staat hij nu? Ben je bereid met die ophanging rond te rijden? Indien ja, zou ik de originele ophanging laten voor wat ze is. Hangt allemaal een beetje af van je persoonlijke smaak hé.
De meesten vinden de kleur mooi, maar ik zou ze eerlijk gezegd nooit moeten hebben op een M3. Hij is wel énorm goed onderhouden als ik de foto's bekijk. Zeker binnenin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenals ge hem laat keuren als uniek voertuig wel, maar dat duurt langer.
Andere optie is er gewoon mee nr de keuring gaan, aangezien hem van '98 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenSorry, ik heb hier niet alles gelezen, maar op welk soort ophanging staat hij nu? Ben je bereid met die ophanging rond te rijden? Indien ja, zou ik de originele ophanging laten voor wat ze is. Hangt allemaal een beetje af van je persoonlijke smaak hé.
De meesten vinden de kleur mooi, maar ik zou ze eerlijk gezegd nooit moeten hebben op een M3. Hij is wel énorm goed onderhouden als ik de foto's bekijk. Zeker binnenin
Kleur is subjectief idd....
Ik wil gerust alles laten zoals het is, graag zelfs, maar 'ie moet gekeurd kunnen worden hier...
Comment
Comment