Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moet het persé een 3.2 zijn?

Comment

• Ik snap echt niet wat iedereen tegen die kleur heeft, ik vind ze schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
        Je zegt het juist....: normaalgezien
        Wat betreft die onderdelen TuV, moet ik is aan Jeroen vragen...
        De wagen werd Tüv gekeurd met het onderstel, stabi's, auspuff en domstrebes.
        Je hebt dat papiertje toch in je handen gehad? dat klein geel

Comment

• standaard zetten is een dagje werk
          • schokdempers/veren
          • de lagers bovenaan op de schokdempers terug juist monteren (deze zijn nu omgedraaid (links<->rechts) om iets meer camber vooraan te krijgen) dit komt ook los bij het ombouwen van de schokdempers
          • domstrebe voor en achter (komt mee los bij het loshalen vd schokdempers)
          • Stabilisatorstangen, dit heb ik nog nooit gedaan maar kan niet moeilijk zijn
          • uitlaat
          • stalen remleidingen??? best laten vervangen in de garage en nieuwe remolie erop.
          voor de rest???

dan laten uitlijnen en hij is klaar voor naar Bornem te gaan

Comment

• Een E36 is zo goedkoop om te bouwen naar een deftige trackdaykar! Miljaar dat ding reed bijna even strak als een M-coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Moet het persé een 3.2 zijn?
              Nee, niet verplicht eigenlijk....
              Iets op't oog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Geen hints, gewoon een lelijk kleur voor een M3.
                Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                Ik snap echt niet wat iedereen tegen die kleur heeft, ik vind ze schitterend!
                Ik weet het zelf niet goed wat ik van die kleur vind...
                Precies eentje waar je mee moet groeien, qua kleur dan.
                En ben benieuw om 't resultaat te zien nadat Bert of Simon hun handen en machines er eens opgezet zouden hebben....

Maar zo met die zwartgelakte velgen, kan ik 'em best wel smaken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                  De wagen werd Tüv gekeurd met het onderstel, stabi's, auspuff en domstrebes.
                  Je hebt dat papiertje toch in je handen gehad? dat klein geel
                  Ja, dat papiertje heb ik in mijn haden gehad, en heb zowiezo gelezen dat de ophanging TuV gekeurd was, maar stabi's, auspuff en domstrebes, daar heb ik niet echt naar gekeken of gezocht....
                  Geen idee of dat erbij opstond....

Jij wel?

Comment

standaard zetten is een dagje werk
                    • schokdempers/veren
                    • de lagers bovenaan op de schokdempers terug juist monteren (deze zijn nu omgedraaid (links<->rechts) om iets meer camber vooraan te krijgen) dit komt ook los bij het ombouwen van de schokdempers
                    • domstrebe voor en achter (komt mee los bij het loshalen vd schokdempers)
                    • Stabilisatorstangen, dit heb ik nog nooit gedaan maar kan niet moeilijk zijn
                    • uitlaat
                    • stalen remleidingen??? best laten vervangen in de garage en nieuwe remolie erop.
                    voor de rest???

dan laten uitlijnen en hij is klaar voor naar Bornem te gaan
                    Voor de kenners, is Bornem een verplichte stap in het invoerproces eigenlijk?
                    Ik dacht van niet eerlijk gezegd.
                    Ik dacht enkel dat Dave dat gedaan had om een volledige check-up te doen van de kar...., ofzo?

Comment

Een E36 is zo goedkoop om te bouwen naar een deftige trackdaykar! Miljaar dat ding reed bijna even strak als een M-coupé
                      't Ding reed extreem strak ja, niks vol rolneigingen ed, en toch nog best comfortabel.

Comment

Ja, dat papiertje heb ik in mijn haden gehad, en heb zowiezo gelezen dat de ophanging TuV gekeurd was, maar stabi's, auspuff en domstrebes, daar heb ik niet echt naar gekeken of gezocht....
                        Geen idee of dat erbij opstond....

Jij wel?
                        niet naar gekeken, was op de techniek aant letten (geilen)

Comment

Voor de kenners, is Bornem een verplichte stap in het invoerproces eigenlijk?
                          Ik dacht van niet eerlijk gezegd.
                          Ik dacht enkel dat Dave dat gedaan had om een volledige check-up te doen van de kar...., ofzo?
                          Neen. En als hij van na '96 is al helemaal niet. Zonder Bornem moet ge naar invoerkeuring gaan. Dan kunt ge een kar invoeren met wijzigingen die hier normaal niet mogen, zoals met andere motor fzo.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

niet naar gekeken, was op de techniek aant letten (geilen)
                            Hoe noemt dat papiertje weer? Dat geel....?
                            Ben kerel mail aan't sturen.

Comment

• Zeer knappe M3 heb je daar gevonden STA911. De kleur is echt magnifiek. Als jij die mooi vindt, zou ik daarover niet twijfelen. Zo'n M3 ga je altijd wel verkocht krijgen.

Zou je de kofferspoiler verwijderen?
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                Neen. En als hij van na '96 is al helemaal niet. Zonder Bornem moet ge naar invoerkeuring gaan. Dan kunt ge een kar invoeren met wijzigingen die hier normaal niet mogen, zoals met andere motor fzo.
                                Dus nogmaals, als al die zaken ginder gekeurd zijn volgens/door TuV, dan kan ik die kar hier gekeurd krijgen?
                                Kar is van 07/1998

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Zeer knappe M3 heb je daar gevonden STA911. De kleur is echt magnifiek. Als jij die mooi vindt, zou ik daarover niet twijfelen. Zo'n M3 ga je altijd wel verkocht krijgen.

Zou je de kofferspoiler verwijderen?
                                  Thx! Hij moet niet alleen mooi zijn, de prijs moet ook nog meevallen he.
                                  En heb niet echt de indruk dat 'ie nog veel van de prijs wilt afpingelen...
                                  Als ik zaken zoals, originele ophanging, originele uitlaat, zwarte velgen op semislicks etc erbij wil, dan moet ik bovenop de prijs bijleggen.... En da's niet van de poes vrees ik....

Tips om te onderhandelen?

Edit: ik zou liefst de spoiler eraf hebben ja. Heb al wat gekeken op ebay, en zo'n kofferdeksel vind je gemakkelijk.
                                  Alleen vraag ik me af: als ik die wil laten spuiten: zorgt die individualkleur dan niet voor problemen?
                                  Last edited by ; 28/01/2009, 20:54.

Comment

• als ge hem laat keuren als uniek voertuig wel, maar dat duurt langer.

Andere optie is er gewoon mee nr de keuring gaan, aangezien hem van '98 is.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Sorry, ik heb hier niet alles gelezen, maar op welk soort ophanging staat hij nu? Ben je bereid met die ophanging rond te rijden? Indien ja, zou ik de originele ophanging laten voor wat ze is. Hangt allemaal een beetje af van je persoonlijke smaak hé.

De meesten vinden de kleur mooi, maar ik zou ze eerlijk gezegd nooit moeten hebben op een M3. Hij is wel énorm goed onderhouden als ik de foto's bekijk. Zeker binnenin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        als ge hem laat keuren als uniek voertuig wel, maar dat duurt langer.

Andere optie is er gewoon mee nr de keuring gaan, aangezien hem van '98 is.
                                        En bijgevolg door de keuring geraken met die zaken erop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          Sorry, ik heb hier niet alles gelezen, maar op welk soort ophanging staat hij nu? Ben je bereid met die ophanging rond te rijden? Indien ja, zou ik de originele ophanging laten voor wat ze is. Hangt allemaal een beetje af van je persoonlijke smaak hé.

De meesten vinden de kleur mooi, maar ik zou ze eerlijk gezegd nooit moeten hebben op een M3. Hij is wel énorm goed onderhouden als ik de foto's bekijk. Zeker binnenin
                                          Staat nu op een Billstein B8 ophanging....
                                          Kleur is subjectief idd....
                                          Ik wil gerust alles laten zoals het is, graag zelfs, maar 'ie moet gekeurd kunnen worden hier...

Comment

Working...
                                          X