Oorspronkelijk geplaatst door STA911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten? (5 tekens)
en doe hem de groeten van me!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenAlleen vraag ik me af: als ik die wil laten spuiten: zorgt die individualkleur dan niet voor problemen?
Een individual kleur is niet altijd een 'speciale' kleur.
In dit geval zal het kleur niet in het e36 m3 kleurenpallet gezeten hebben. Maar deze kon je 100% zeker kiezen op een non-individual e30, e34 en wsl op nog veel andere modellen ook.
Dat gaat dus voor geen problemen zorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenThx! Hij moet niet alleen mooi zijn, de prijs moet ook nog meevallen he.
En heb niet echt de indruk dat 'ie nog veel van de prijs wilt afpingelen...
Als ik zaken zoals, originele ophanging, originele uitlaat, zwarte velgen op semislicks etc erbij wil, dan moet ik bovenop de prijs bijleggen.... En da's niet van de poes vrees ik....
Tips om te onderhandelen?
Ik zou gewoon een bod doen op de wagen, ofwel 'm ter plaatse een lage bedrag cash voor z'n neus leggen... Zo heb ik het gedaan alleszins...
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenEdit: ik zou liefst de spoiler eraf hebben ja. Heb al wat gekeken op ebay, en zo'n kofferdeksel vind je gemakkelijk.
Alleen vraag ik me af: als ik die wil laten spuiten: zorgt die individualkleur dan niet voor problemen?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenfahrzuchbrief ofzoget?
en doe hem de groeten van me!
doe ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEen individual kleur is niet altijd een 'speciale' kleur.
In dit geval zal het kleur niet in het e36 m3 kleurenpallet gezeten hebben. Maar deze kon je 100% zeker kiezen op een non-individual e30, e34 en wsl op nog veel andere modellen ook.
Dat gaat dus voor geen problemen zorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten't zal dan alleszins met fahrzeug beginnen zeker?
doe ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe wagen is zeker niet goedkoop, maar als 'm technisch in orde is is 'm dat zeker waard.
Ik zou gewoon een bod doen op de wagen, ofwel 'm ter plaatse een lage bedrag cash voor z'n neus leggen... Zo heb ik het gedaan alleszins...
Ik wil de spoiler ook verwijderen, maar zie niet in waarom een andere kofferspoiler gezocht moet worden. Gewoon dat ding verwijderen, gaatjes dichtlassen en herlakken...
Feit is ook dat z'n tellerpartij eens kapot zou gegaan zijn, waardoor er nu iets van een 80.000km op de klok stonden, maar hij kan aanduiden wanneer 't vervangen werd, en het aantal km's dat moest toegevoegd worden aan die 80k km.
Maar dan heb ik zoiets van: als je bmw vraag om de km stand terug te zetten naar wat je had, gaat dat dan niet zomaar? In de zin van, omhoog gaan met de km's.....
Dat ze dat nt doen bij een vermindering van km's, tot daar aan toe.
Maar da's nog zoiets waar ik m'n bedenkingen bij heb...
Wat betreft 't kofferdeksel:
zoals jij't voorsteld kan het ook inderdaad, maar dan moet er geplamuurd worden he.
Voor een goede 100 euro vind je zo'n kofferdeksel ongelakt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenJa kweet het....
Feit is ook dat z'n tellerpartij eens kapot zou gegaan zijn, waardoor er nu iets van een 80.000km op de klok stonden, maar hij kan aanduiden wanneer 't vervangen werd, en het aantal km's dat moest toegevoegd worden aan die 80k km.
Maar dan heb ik zoiets van: als je bmw vraag om de km stand terug te zetten naar wat je had, gaat dat dan niet zomaar? In de zin van, omhoog gaan met de km's.....
Dat ze dat nt doen bij een vermindering van km's, tot daar aan toe.
Maar da's nog zoiets waar ik m'n bedenkingen bij heb...
Wat betreft 't kofferdeksel:
zoals jij't voorsteld kan het ook inderdaad, maar dan moet er geplamuurd worden he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenWat betreft 't kofferdeksel:
Waar vind je zo'n ongelakt kofferdeksel?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben bij de plaatselijke carrossier geweest. Deze vertelde mij om de gaten niet te plamuren maar dicht te lassen.
Waar vind je zo'n ongelakt kofferdeksel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben bij de plaatselijke carrossier geweest. Deze vertelde mij om de gaten niet te plamuren maar dicht te lassen.
Waar vind je zo'n ongelakt kofferdeksel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten@ STA: dit zijn stabis
voor:
achter:
is dus een verbinding tussen het linkerwiel en het rechterwiel
http://www.tuning-gids.nl/stabilisatorstang.htm
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenGa je geen problemen krijgen met kleurverschillen als de koffer opnieuw gelakt wordt?
't Baart me alleszins geen zorgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtennope
Klopt dat?
Comment
Comment