Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenjerre, uw foto's zijn iets overbelicht! ()
goed bezig makker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenZo moet een e36 M3 zijn, liefst wel met OEM 3.0 velgen in nieuwstaat...
Nee, echt vet, hier word voor gezorgd blijkbaar
Is dat die eigenlijk van op Croix? Welke ophanging steekt daar onder? Airbox + alpha N? Results?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenJip, dat is die van op croix, zou een 333 stefplus pk's hebben...
e36 M3 coupe zwart full SS, airbox alpha N en remap zou ik eerlijk gezegd ook nog wel ooit zien zitten voor wat trackwerk.
Spijtig dat een e36 M3 tegenwoordig al helemaal niet zo speciaal meer is, blijven gewoon prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
OMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHoeveel fpk heeft een E36 M3 3.0?
Als je op cilinderinhoud rekent 15, maar op kw heeft hij nog een pak meer denk ik?
Voor BIV moet je kijken naar het vermogen, en dan valt een M3 uiteraard in de hoogste klasse. Als hij ouder dan 15 jaar is zit je echter sowieso op 61.5€. Dus..... eentje van '93 zoeken, of van begin 94'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHoeveel fpk heeft een E36 M3 3.0?
Als je op cilinderinhoud rekent 15, maar op kw heeft hij nog een pak meer denk ik?
Comment
Comment