Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    15 fpk voor de wegenbelasting
    Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    fiscale pk reken je enkel op cilinderinhoud hé

Voor BIV moet je kijken naar het vermogen, en dan valt een M3 uiteraard in de hoogste klasse. Als hij ouder dan 15 jaar is zit je echter sowieso op 61.5€. Dus..... eentje van '93 zoeken, of van begin 94'
    Dan valt da nog goe mee, als je idd eentje van +15j zoekt Hmmm tempting
    Maar nu zijn er al zoveel E36 M3's tegenwoordig op het forum

Comment

• fiscale pk is toch iets puur belgisch? Ik denk niet dat je daar veel over gaat terugvinden op autoweek.nl...

Hier kan je kijken hoeveel je aan taks moet betalen: http://www.autogids.be/page.cfm?titr...Services_Taxes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
        Maar nu zijn er al zoveel E36 M3's tegenwoordig op het forum
        En dan ?

Dan is dat ineens niet meer zo'n fantastische wagen ofwat ?!

Ik snap ook niet hoe het komt dat het hier ineens E36 M's regent... Ik wou voor een E46 M3 gaan... Maar door financiële beperkingen heb ik me tot E36 moeten richten. Ooit komt er nog wel wat anders...

Maar ook... Het is gewoon de leukste kar voor 10.000 € op de markt! En koop je een goede dan ga je over een paar jaar nog altijd je 10.000 € terugkrijgen denk ik. Dusja... Het is nogal raar om te zeggen maar... E36 M3 rijden. Lijkt mij 'cheap' rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          fiscale pk is toch iets puur belgisch? Ik denk niet dat je daar veel over gaat terugvinden op autoweek.nl...

Hier kan je kijken hoeveel je aan taks moet betalen: http://www.autogids.be/page.cfm?titr...Services_Taxes
          Heel juist!

Het was voor de Kw's dat ik het postte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            En dan ?

Ik snap ook niet hoe het komt dat het hier ineens E36 M's regent... Ik wou voor een E46 M3 gaan... Maar door financiële beperkingen heb ik me tot E36 moeten richten. Ooit komt er nog wel wat anders...

Maar ook... Het is gewoon de leukste kar voor 10.000 € op de markt! En koop je een goede dan ga je over een paar jaar nog altijd je 10.000 € terugkrijgen denk ik. Dusja... Het is nogal raar om te zeggen maar... E36 M3 rijden. Lijkt mij 'cheap' rijden.
            Dus conclusie is dat je wél snapt dat het hier ineens E36 M3's regent

idd, een E36 M3 is een wagen die je zeker moet overwegen als je als autoliefhebber rijplezier en kwaliteit zoekt voor een niet al te gekke prijs.

Comment

Heel juist!

Het was voor de Kw's dat ik het postte.
              owkee

(btw: kW= PK / 1.36 )

Comment

En dan ?

Sorry Sega schat dat ik ni al eerder naar jouw voorstel heb geluisterd naar een 3.0 te zoeken Alleen die verzekering he Kzal is binnengaan en is eerst vriendelijk lachen voor ik de prijs ga vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                  Dus conclusie is dat je wél snapt dat het hier ineens E36 M3's regent

idd, een E36 M3 is een wagen die je zeker moet overwegen als je als autoliefhebber rijplezier en kwaliteit zoekt voor een niet al te gekke prijs.
                  Mja... Misschien wel dan... Anyway... Je moet er natuurlijk ook voor zijn.

Ik was aan het twijfelen tussen een S2000 en E36 M3. Als je dan naar het kostenplaatje ziet trekt de E36 M serieus voordeel. En daar stopt het niet...

Zoek maar eens een wagen die zoveel rijplezier bied voor die prijs... Ik vind dus echt niets...

Comment

• Ik geef toe... Ik snap het soms echt niet... Mensen geven liever meer geld uit aan een nieuwe 207, Fiësta, Polo met baggermotortje... terwijl je voor dat geld zo'n heerlijke E36 M3 kan kopen. Qua looks vind ik een E36 zelfs nog altijd mooier dan al die nieuwe moderne karretjes... Pas op. Ik begrijp veel van die mensen wel hoor. Ze willen iets nieuw, comfortabel, zuinig, ... Dat het 47 seconden duurt eer ze aan 100 zijn is niet erg... Gewoon op het linkse vak bollen en ze komen er wel.

Wow... Dat moest er precies eens uit...

Comment

Ik geef toe... Ik snap het soms echt niet... Mensen geven liever meer geld uit aan een nieuwe 207, Fiësta, Polo met baggermotortje... terwijl je voor dat geld zo'n heerlijke E36 M3 kan kopen. Qua looks vind ik een E36 zelfs nog altijd mooier dan al die nieuwe moderne karretjes... Pas op. Ik begrijp veel van die mensen wel hoor. Ze willen iets nieuw, comfortabel, zuinig, ... Dat het 47 seconden duurt eer ze aan 100 zijn is niet erg... Gewoon op het linkse vak bollen en ze komen er wel.

Echt he!!!
                      Ik ken er ene van mijne leeftijd die ne opel vectra break gekocht heeft, 19000€, op afbetaling... Ik denk dan in men eigen, WTF?! Voor dat geld koop je bijna 2 E36 M3's
                      En er dan nog geld aanhangen met andere velgen enz. Kheb hem al gezegd, volgende keer laat ge mij weten als ge nog eens een andere kar gaat kopen, dan zal ik er is ene zoeke Jonge moet nu nog 3jaar afbetalen

Comment

• AW-logica

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                          Echt he!!!
                          Ik ken er ene van mijne leeftijd die ne opel vectra break gekocht heeft, 19000€, op afbetaling... Ik denk dan in men eigen, WTF?! Voor dat geld koop je bijna 2 E36 M3's
                          En er dan nog geld aanhangen met andere velgen enz. Kheb hem al gezegd, volgende keer laat ge mij weten als ge nog eens een andere kar gaat kopen, dan zal ik er is ene zoeke Jonge moet nu nog 3jaar afbetalen
                          exactly what i think e36 M3, waar voor je geld

Comment

Ik geef toe... Ik snap het soms echt niet... Mensen geven liever meer geld uit aan een nieuwe 207, Fiësta, Polo met baggermotortje... terwijl je voor dat geld zo'n heerlijke E36 M3 kan kopen. Qua looks vind ik een E36 zelfs nog altijd mooier dan al die nieuwe moderne karretjes... Pas op. Ik begrijp veel van die mensen wel hoor. Ze willen iets nieuw, comfortabel, zuinig, ... Dat het 47 seconden duurt eer ze aan 100 zijn is niet erg... Gewoon op het linkse vak bollen en ze komen er wel.

Dat vind ik nu ook se!!

Nieuwe Toyota Yaris diesel (dat ding heet nog niet eens 90pk geloof ik) > 14.000 euro.. WTF? Ik zou da toch ook nooit doen.

Fuck verbruik, echt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                              exactly what i think e36 M3, waar voor je geld
                              Meeste mensen trekken zich er geen fuck van aan hoe snel (traag) ze zijn. Ze willen er gewoon niet bijrijden als een of andere sjaloekie in zijn 3548e hands BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Meeste mensen trekken zich er geen fuck van aan hoe snel (traag) ze zijn. Ze willen er gewoon niet bijrijden als een of andere sjaloekie in zijn 3548e hands BMW
                                is ook mijn gedacht

Comment

• Mannen graag jullie hulp.
                                  Ik ben dus op zoek naar een E46 M3 ,
                                  nu ik heb er een aantal gevonden in D maar bij eentje twijfel ik of het een origineel interieu is.

Wat is jullie mening?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                    is ook mijn gedacht

123
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      idd of willen gewoon zekerheid en nadien geen torenhoge onverwachte kosten.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        idd of willen gewoon zekerheid en nadien geen torenhoge onverwachte kosten.
                                        Als ze niet zo lomp zouden zijn... En gewoon eens goed (na)kijken. Dan zouden veel van deze kosten vermeden kunnen worden. Pas op... Mensen en 'kosten' zijn soms raar. Ik ken mensen die een auto slecht vinden en hem niet meer moeten hebben omdat ze er 3 keer naar de garage zijn moeten gaan.

1 keer voor nieuwe remmen
                                        1 keer voor olie
                                        1 keer voor batterij die het ondertussen begeven heeft

Dan zeggen ze dat die auto teveel 'kosten' heeft...
                                        Mja... Onderhoud is niet gratis maar dat zijn geen kosten of tekenen dat het een slechte auto is hé...

En die Fiëstakes, 500'jes, 147, ... zijn een pak duurder in aanschaf...

Snap je wat ik wil bedoelen ?

Wat intresseert mij wat men denkt van mij... Ik rij lekker E36 en ik vind het heerlijk. Als er dan zijn die denken dat ik met een 3.849handse wagen rij. Wel... I don't give a fok!

Een kennis van me staat ook zot van M3's. Hij komt altijd tegen mij vertellen hoe snel die wel niet zijn. Jaja... Die kerel staat er dus echt zot van en kwam overlaatst stoefen tegen mij.

Je moet eens raden wat ik gekocht heb!!!
                                        Euhm... Een M3
                                        Een M3 ?! Neenee...
                                        Ah... euhm...
                                        Een 645i !!!
                                        Ah... Ik dacht dat je zot stond van een M3.
                                        Ja... maar nieuw kostten die wel wat teveel.
                                        Euhm... E46 M3 hé! Daar stond je toch zot van ?!
                                        Jazeker... maar da's nu een oud model hé...
                                        Mja...

Dat is nu eens echt kopen voor de mensen en niet voor jezelf.

Comment

Als ze niet zo lomp zouden zijn... En gewoon eens goed (na)kijken. Dan zouden veel van deze kosten vermeden kunnen worden.

Wat intresseert mij wat men denkt van mij... ... I don't give a fok!

Jazeker... maar da's nu een oud model hé...
                                          1e: Check BMWMB. Sommige dingen zijn niet te voorzien
                                          2e: Zo is niet iedereen
                                          3: Zo lopen er meer rond denk ik.

Ikzelf zou ook een E36 M3 boven een E46 330Ci verkiezen hoor (gesteld dat ze even duur geprijsd staan en taks/verzekering/verbruik gelijkwaardig is). Maar ik snap wel dat er mensen zijn die met dat geld liever een Alfa MiTo 1.4 kopen bijvoorbeeld

Comment

Working...
                                          X