Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    1e: Check BMWMB. Sommige dingen zijn niet te voorzien
    Hola! Ook weer niet alles over dezelfde kam scheren! Er zijn inderdaad dingen die je gewoonweg niet kan zien/weten!!! Een okkazie kopen blijft een risico nemen. Maar je kan er toch al veel uithalen door eens deftig te kijken/rijden/aanvoelen. Ik kan op 2 tellen wel 10 advertenties tevoorschijn toveren van wagens die te koop staan waar er zeker een hoop kosten aan zijn en die te duur geprijsd staan! Je snapt wel wat ik wil bedoelen (denk ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      Hola! Ook weer niet alles over dezelfde kam scheren! Er zijn inderdaad dingen die je gewoonweg niet kan zien/weten!!! Een okkazie kopen blijft een risico nemen. Maar je kan er toch al veel uithalen door eens deftig te kijken/rijden/aanvoelen. Ik kan op 2 tellen wel 10 advertenties tevoorschijn toveren van wagens die te koop staan waar er zeker een hoop kosten aan zijn en die te duur geprijsd staan! Je snapt wel wat ik wil bedoelen (denk ik)
      Omdat het een risico blijft is niet iedereen geneigd dat te nemen en betalen ze idd liever wat meer of evenveel voor een nieuwe kar.

Probleem is dat niet iedereen er wat van kent, en zomaar koopt "omdat het toch dezelfde wagen is waar op het eerste zicht niets mis mee is, maar die wel wat goedkoper is".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        1e: Check BMWMB. Sommige dingen zijn niet te voorzien
        2e: Zo is niet iedereen
        3: Zo lopen er meer rond denk ik.

Ikzelf zou ook een E36 M3 boven een E46 330Ci verkiezen hoor (gesteld dat ze even duur geprijsd staan en taks/verzekering/verbruik gelijkwaardig is). Maar ik snap wel dat er mensen zijn die met dat geld liever een Alfa MiTo 1.4 kopen bijvoorbeeld
        Voila inderdaad. Men mag niet te kort door de bocht gaan. Mijn ouders kopen liever een 120d cabrio terwijl ik voor een paar duizend euro's minder, knappe E46 M3's gevonden had in Duitsland. Met het overgebleven geld hadden we nog perfect de inschrijvingstaks kunnen betalen.

Jammer genoeg heeft het niet mogen zijn...

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Die Gregory is er goed zot van aant worden!

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Die Gregory is er goed zot van aant worden!

+ YouTube Video
              Was gisteren aant trainen, en kwam daar voorbij... Ik wou nog naar boven rijden daar om eens te gaan zien naar uw handtekeningen
              Heb het dan toch maar niet gedaan, geen zicht he met de vlo daar naar boven

Comment

• M3 sedan

Comment

• Polizei

Da's de laatste E36 M3 die van de band gerold is. BMW heeft hem cadeau gedaan aan de Mofse flikken.

Comment

Polizei

Da's de laatste E36 M3 die van de band gerold is. BMW heeft hem cadeau gedaan aan de Mofse flikken.
                    Dat lijkt me nog een leuke job, heel de dag met dat hok over de Autobahn rijden met de zwaailichten op

Comment

• Zal wel een stuk trager zijn vanaf een bepaalde snelheid met die kast op het dak...

Comment

• Comment

• Comment

• Lelijke velgen, die witte.

Comment

• + lelijke koplampen.

Die velgen passen beter op een of andere japanse driftmachine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                Lelijke velgen, die witte.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                + lelijke koplampen.

Die velgen passen beter op een of andere japanse driftmachine
                                Voor de rest mogen ze hem toch voor mijn deur komen zetten hoor

Comment

• edit.

Comment

• standaard uitlaat ?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X