Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenHola! Ook weer niet alles over dezelfde kam scheren! Er zijn inderdaad dingen die je gewoonweg niet kan zien/weten!!! Een okkazie kopen blijft een risico nemen. Maar je kan er toch al veel uithalen door eens deftig te kijken/rijden/aanvoelen. Ik kan op 2 tellen wel 10 advertenties tevoorschijn toveren van wagens die te koop staan waar er zeker een hoop kosten aan zijn en die te duur geprijsd staan! Je snapt wel wat ik wil bedoelen (denk ik)
Probleem is dat niet iedereen er wat van kent, en zomaar koopt "omdat het toch dezelfde wagen is waar op het eerste zicht niets mis mee is, maar die wel wat goedkoper is".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten1e: Check BMWMB. Sommige dingen zijn niet te voorzien
2e: Zo is niet iedereen
3: Zo lopen er meer rond denk ik.
Ikzelf zou ook een E36 M3 boven een E46 330Ci verkiezen hoor (gesteld dat ze even duur geprijsd staan en taks/verzekering/verbruik gelijkwaardig is). Maar ik snap wel dat er mensen zijn die met dat geld liever een Alfa MiTo 1.4 kopen bijvoorbeeld
Jammer genoeg heeft het niet mogen zijn...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
Heb het dan toch maar niet gedaan, geen zicht he met de vlo daar naar boven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenPolizei
Da's de laatste E36 M3 die van de band gerold is. BMW heeft hem cadeau gedaan aan de Mofse flikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenLelijke velgen, die witte.Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten+ lelijke koplampen.
Die velgen passen beter op een of andere japanse driftmachine
Comment
Comment