Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klote om dat zo te zien staan Het komt precies nog terug in orde, ga je er zelf terug mee rijden?
Hij is al hersteld hé. Ik heb mijn wagen een 5tal maanden geleden verkocht aan een Nederlandse Tjoek. En die heeft hem nu volledig "opgeknapt". Hij rijdt er nu zelf dagelijks mee rond.
Ik krijg wel terug heimwee naar een M5 als ik die foto's zie..
Hij is al hersteld hé. Ik heb mijn wagen een 5tal maanden geleden verkocht aan een Nederlandse Tjoek. En die heeft hem nu volledig "opgeknapt". Hij rijdt er nu zelf dagelijks mee rond.
Ik krijg wel terug heimwee naar een M5 als ik die foto's zie..
Ik zou hem in een donker kleur gespoten hebben.
Je hebt toch binnenkort een nieuwe wagen of overtreft die de M5 niet ?
Idd!
Laguna Seca blue, ik denk dat dat in het echt mooier is...
Lagune Seca? Was nog niet verkrijgbaar op de E36. Denk dat 't een andere kleur is, tenzij 't nadien gespoten is. En meestal (ook IRL) is Laguna Seca groener dan dat, echt een schijt-appelblauwzeegroen.
Lagune Seca? Was nog niet verkrijgbaar op de E36. Denk dat 't een andere kleur is, tenzij 't nadien gespoten is. En meestal (ook IRL) is Laguna Seca groener dan dat, echt een schijt-appelblauwzeegroen.
Comment