Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook is het een ander blauw.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
      Ola

Ook al eens gezien precies, staat ie te koop? Blijft dé M3 die je moet hebben.
      neen, staat niet tekoop, kwam em toevallig tegen op het net

Comment

• Waarom waren er toen in godsnaam zo veel verschillende blauwtinten beschikbaar... Om ons in de war te brengen ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Haha, dacht eerst dat het deze was, tot ik bij die ene die te koop staat de facelift niertjes zag en de groene band op de voorruit.
          De onze heeft nu ook facelift niertjes.
          1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
          1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cédric_2 Bekijk Berichten
            De onze heeft nu ook facelift niertjes.

jammer, ik vind de "3.0" niertjes veel strakker, laten de wagen iets ouder uitzien en ik vind dat leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
              jammer, ik vind de "3.0" niertjes veel strakker, laten de wagen iets ouder uitzien en ik vind dat leuk!
              Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                Idd
                Ja vind dat ook wel maar veel mensen dachten dat het een 3.0 was inplaats van een 3.2.
                1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Vandaag bij de dealer een E30 M3 cabrio zien staan!
                  Ik wist niet dat dit bestond!

Comment

• Ook zien staan, suuuupervette bak!

Comment

• Zo een ding moet toch een stuk meer kosten??!!!

klik

Comment

• Mja: op de kop 100000 km, een foto van 2002 met een naam op, korte beschrijving, ... Allemaal nogal raar zo op het eerste zicht.

Edit: hallo, domme uil.
                        Last edited by ; 14/02/2009, 18:18.

Comment

• Het is een advertentie van iemand die zo 1 zoekt, daarmee dat zowel foto als gegevens fictief zijn.

Comment

• Tekst niet gelezen, en dus ook een overbodige reply.

Nu ja, je kan maar proberen voor 5k hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              Vandaag bij de dealer een E30 M3 cabrio zien staan!
                              Ik wist niet dat dit bestond!
                              Veel zal je die niet tegenkomen, met slechts 786 gebouwde exemplaren

Comment

• Ik heb weer last van de M ziekte Ik denk dat ik volgende week eentje ga kopen
                                2014 Bmw 118d Estorill //M
                                2000 Bmw 320d
                                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                  Ik heb weer last van de M ziekte Ik denk dat ik volgende week eentje ga kopen
                                  Welke?

Comment

• Ene met 4 wielen en een m- blokje
                                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                                    2000 Bmw 320d
                                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Ene met 4 wielen en een m- blokje
                                      Goei begin

Comment

Ik heb weer last van de M ziekte Ik denk dat ik volgende week eentje ga kopen
                                        ge had diene nooooooit mogen wegdoen
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Een CSL?

Comment

Working...
                                          X