Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Afgelopen weekend staat bij mij ook genoteerd in mijn mentale boekje!

Vriend!
    ik kies m'n vrienden zelf wel, aarsvijand!

en daarbij, ik heb je al gezegd dat ik er geen spijt van heb. Ik heb me gejeund

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      ik kies m'n vrienden zelf wel, aarsvijand!

en daarbij, ik heb je al gezegd dat ik er geen spijt van heb. Ik heb me gejeund
      Ga nog wat aftrekken ofzo!

Sommetjes, uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
        Amai die staat dichtbij Als het spanje of italie is zie dan maar dat ge niet geript wordt
        Ik ben ook wat bang van italië. Ook omdat we deze zomer daar nog eens hebben gezien wat voor wegen er zijn en hoe italianen rijden. Als iemand dan daar een M3 koopt zal ie hem ook zo gebruiken veronderstel ik.

Maar de prijs is idd oké....

Comment

• den deze toevallig
          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
          2014 Bmw 118d Estorill //M
          2000 Bmw 320d
          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Ik zou er normaal niet aan denken om een kar in Italië te halen. Maar de prijs laat het toe om nog een 3-4k in die kar te investeren. Koop je hier eentje van 10k ga je ook kosten hebben... dat heb je met elke gebruikte kar, denk ik.

Comment

Neen.

Comment

• u kennende is het diene quattro porte die daar te koop staat :d
                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                  u kennende is het diene quattro porte die daar te koop staat :d
                  Quattro porte?

Dat is gewoon een Maserati GT, de vorige.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                    u kennende is het diene quattro porte die daar te koop staat :d
                    Ah den deze dan http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=144745902 schoon bakske wel! Maar zover va hier Ge gaat in ieder geval geen concurrentie hebben om eentje te gaan halen in italie denk ik
                    2000 Bmw 320d

Comment

Ah den deze dan http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=144745902 schoon bakske wel! Maar zover va hier Ge gaat in ieder geval geen concurrentie hebben om eentje te gaan halen in italie denk ik
                      Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Welke het is laat ik nog even in het midden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Tja dat kan ik begrijpen moest hij wat dichter staan zoals die ik gepost heb, maar ik zie nu niet direct nog iemand naar ginds rijden om ,een auto te gaan halen

En den Tim kennende zal hij mss nog een italiaanse madelief meebrengen )
                        2000 Bmw 320d

Comment

Tja dat kan ik begrijpen moest hij wat dichter staan zoals die ik gepost heb, maar ik zie nu niet direct nog iemand naar ginds rijden om ,een auto te gaan halen
                          Zoals er hier een zoektocht aan de gang is naar E36 M's zou ik toch oppassen! Getver... Straks komt Gregory terug van Spanje en maakt ie nog een omweggetje via Italië!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                            Zoals er hier een zoektocht aan de gang is naar E36 M's zou ik toch oppassen! Getver... Straks komt Gregory terug van Spanje en maakt ie nog een omweggetje via Italië!
                            Haha, ik zou het echt niet apprecieren moest er hier iemand zijn die achter de rug van de potentiële koper die auto probeert af te snoepen. Ik zou in ieder geval wel eens gaan klappen met die gast
                            2000 Bmw 320d

Comment

Haha, ik zou het echt niet apprecieren moest er hier iemand zijn die achter de rug van de potentiële koper die auto probeert af te snoepen. Ik zou in ieder geval wel eens gaan klappen met die gast
                              Zeker en vast! Als hij niet wilt dat het hier gepost word dan moet 'ie maar niet zoveel hints geven!

Comment

• John .

Ja... euh.. dat is 'm dus. 't Is uiteraard een serieuze gok om naar daar te vliegen.

Rap ff op en neer gebold naar de dealer, voor wat info:

Omschrijving: M3 E36 LIM MECH LL S50 EUR
                                Type: CB91
                                Productiedatum: 13.03.1995
                                Start garantie: 29.03.1995
                                Kleur 490 U - Individual ()
                                Bekleding: M7AT - Description not found (zou zwart leder hebben volgens verkoper)
                                Verkoopdealer: 00003
                                Land van verkoop: IT
                                Passant: Internationale passant

Bestelde speciale uitvoering:
                                *Airbag voor passagier
                                *Stuurstuur III met airbag (iemand enig idee welk stuur dit is?)
                                *Zonder monogram (zalig )
                                *Elektrisch schuifdak (anders boeide de kar me niet eens)
                                *Elektrisch bediende ramen voor- en achteraan
                                *Zonnegordijn mechanisch voor achterruit
                                *Elektrisch regelbare bestuurders- en passagierszetel
                                *Centrale armsteun vooraan
                                *Hogedrukreiniging voor de koplampen
                                *Headlight range adjustment (low beam) --> Wat moet ik me daar bij voorstellen?
                                *Airconditioning (ik neem aan dat dit manuele is?) Code is 0530
                                *Exterior temperature display (is dus kleine BC?)
                                *Versterkte batterij (huh?)
                                *Sound system
                                *Voorbereiding voor stereo
                                *Uitbereiding uitvoering in edelhout (hoogglans Eibe club)
                                *0814 --> Description not found
                                *Italiaans dashboard (wat moet ik me daar bij voorstellen???)
                                *Pirellie P Zero Corsa
                                *Correction de prix

C'est tout. Meningen please.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  John .

Ja... euh.. dat is 'm dus. 't Is uiteraard een serieuze gok om naar daar te vliegen.

Rap ff op en neer gebold naar de dealer, voor wat info:

Omschrijving: M3 E36 LIM MECH LL S50 EUR
                                  Type: CB91
                                  Productiedatum: 13.03.1995
                                  Start garantie: 29.03.1995
                                  Kleur 490 U - Individual ()
                                  Bekleding: M7AT - Description not found (zou zwart leder hebben volgens verkoper)
                                  Verkoopdealer: 00003
                                  Land van verkoop: IT
                                  Passant: Internationale passant

Bestelde speciale uitvoering:
                                  *Airbag voor passagier
                                  *Stuurstuur III met airbag (iemand enig idee welk stuur dit is?)
                                  *Zonder monogram (zalig )
                                  *Elektrisch schuifdak (anders boeide de kar me niet eens)
                                  *Elektrisch bediende ramen voor- en achteraan
                                  *Zonnegordijn mechanisch voor achterruit
                                  *Elektrisch regelbare bestuurders- en passagierszetel
                                  *Centrale armsteun vooraan
                                  *Hogedrukreiniging voor de koplampen
                                  *Headlight range adjustment (low beam) --> Wat moet ik me daar bij voorstellen?
                                  *Airconditioning (ik neem aan dat dit manuele is?) Code is 0530
                                  *Exterior temperature display (is dus kleine BC?)
                                  *Versterkte batterij (huh?)
                                  *Sound system
                                  *Voorbereiding voor stereo
                                  *Uitbereiding uitvoering in edelhout (hoogglans Eibe club)
                                  *0814 --> Description not found
                                  *Italiaans dashboard (wat moet ik me daar bij voorstellen???)
                                  *Pirellie P Zero Corsa
                                  *Correction de prix

C'est tout. Meningen please.

versterkte batterij zal waarschijnlijk eentje van 100A zijn ipv 70A ofzoiets.
                                  Headlight Range adjustment; ik neem aan in hoogte regelbare koplampen?
                                  Pirelli PZero Corsa zegt wel niet veel goeds..... dat betekent dat die kar af fabriek geleverd is op semislick's, wil al wat zeggen over de rijstijl van de eerste eigenaar
                                  En italiaans dashboard = bekerhouder vervangen door pizzahouder.

Best wel knap uitgerust......!

Comment

• rrd: je kan al direct beginnen met een nieuwe bumper te bestellen.
                                    dus ik zou zeker eerst foto's van alle kanten vragen.

john: proficiat
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Zalig, wie gaat 'r mee naar Italië?

Comment

• Wel een knappe.. maar slechts 1 foto'tje..

Comment

• Die sturen bij E36 M3's is altijd een beetje een raadsel. Er zijn er verschillende af fabriek geleverd heb ik de indruk.

Ik denk dat het dit stuur zou moeten zijn maar ik ben niet voor de 100% zeker.

Comment

Working...
                                          X