Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Wel een knappe.. maar slechts 1 foto'tje..
    Jep, en verkoper kan niet meer foto's regelen omdat er 1x per maand een fotograaf komt om foto's te maken ofzo .

'k Zeg het, 't is een gigantische gok. Anderzijds vlieg je op en neer voor 150 euro.

Comment

• Die optie:Correction de prix

Die zou ik altijd nemen!!!

Best option ever!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        rrd: je kan al direct beginnen met een nieuwe bumper te bestellen.
        Uiteraard had ik dat al gezien.

Ik zeg het: die kar moet niet perfect staan voor dat geld. Als die goed staat met 4k investeren is het ok voor mij. En ergens heb ik de indruk dat die al serieus rot moet zijn om niet goed te staan met 4k investering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Jep, en verkoper kan niet meer foto's regelen omdat er 1x per maand een fotograaf komt om foto's te maken ofzo .

'k Zeg het, 't is een gigantische gok. Anderzijds vlieg je op en neer voor 150 euro.
          Smells fishy.. serieus.. als je een auto wilt verkopen trek je foto's van elke hoek

Comment

• I know, 't is dubbel.

Comment

• Is inderdaad kleine BC en heeft manuele airco.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Smells fishy.. serieus.. als je een auto wilt verkopen trek je foto's van elke hoek
                Idd, en zeker als ze een fotograaf laten komen.. Dan is het wel een zeer luie fotograaf. (Foto komt nu ook niet bepaald over als een 'foto genomen door een fotograaf', ofzo. )
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                  Is inderdaad kleine BC en heeft manuele airco.
                  Ok dan moetk dus al grote BC en cruise control meenemen in de mod-list

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Idd, en zeker als ze een fotograaf laten komen.. Dan is het wel een zeer luie fotograaf. (Foto komt nu ook niet bepaald over als een 'foto genomen door een fotograaf', ofzo. )
                    Precies of jij kan beter ?!

Als je beter kan mag je dat wel eens bewijzen en je volledig laten gaan op de mijne. Ik daag u uit!

Comment

Precies of jij kan beter ?!

Als je beter kan mag je dat wel eens bewijzen en je volledig laten gaan op de mijne. Ik daag u uit!
                      Als dit?

Dat is zelfs geen uitdaging..
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• I know! Ik probeer een kunstfotoshoot van je te regelen hé.

Comment

Die sturen bij E36 M3's is altijd een beetje een raadsel. Er zijn er verschillende af fabriek geleverd heb ik de indruk.

Ik denk dat het dit stuur zou moeten zijn maar ik ben niet voor de 100% zeker.

Dit stuur stond op die M3 die te koop stond in NL. Het is hetzelfde stuur als het stuur dat ik had in mijn E46 320d.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zoals er hier een zoektocht aan de gang is naar E36 M's zou ik toch oppassen! Getver... Straks komt Gregory terug van Spanje en maakt ie nog een omweggetje via Italië!
                            Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                            Haha, ik zou het echt niet apprecieren moest er hier iemand zijn die achter de rug van de potentiële koper die auto probeert af te snoepen. Ik zou in ieder geval wel eens gaan klappen met die gast
                            Ik snoep niks af hoor
                            Zolang ze het ni bij mij doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                              Ik zie juist hetzelfde probleem als u, voor in te schrijven.....hij is van 4/1996 dus in de 4de maand wordt hij 156 maanden oud en dan is het 743 euro biv als ik hem direct inschrijf is het 991 euro. Zou ik hem laten rusten of niet voor die 250 euro? Ik ga hem toch halen met transitplaten waar ik dan 2 weken mee mag rondtoeren.
                              Hoe zit dat juist met die transitplaten, werkt dat ook voor Nederland?
                              Ik veronderstel van wel, omdat jij dat gaat doen

Waar moet je die aanvragen, hoelang kan je er mee rondtoeren en hoeveel kost het?
                              En vooral, kan ik dat ook aanvragen?

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                Hoe zit dat juist met die transitplaten, werkt dat ook voor Nederland?
                                Ik veronderstel van wel, omdat jij dat gaat doen

Waar moet je die aanvragen, hoelang kan je er mee rondtoeren en hoeveel kost het?
                                En vooral, kan ik dat ook aanvragen?

Alvast bedankt!
                                Tja hoe dat juist in z'n werk gaat zal ik wss morgen weten. Die verkoper rijdt mee met de wagen tot aan de grens en regelt alles voor mij daar ter plaatse. De platen zijn 2 weken geldig volgens hem en kosten iets van een 150 euro zei hij
                                2014 Bmw 118d Estorill //M
                                2000 Bmw 320d
                                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                  Tja hoe dat juist in z'n werk gaat zal ik wss morgen weten. Die verkoper rijdt mee met de wagen tot aan de grens en regelt alles voor mij daar ter plaatse. De platen zijn 2 weken geldig volgens hem en kosten iets van een 150 euro zei hij
                                  Hou mij vooral op de hoogte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                    Ik snoep niks af hoor
                                    Zolang ze het ni bij mij doen...
                                    Het was niet specifiek op u bedoeld hé greg. Ik bedoel maar als er hier iemand zich suf aan het zoeken is en hij komt de ware tegen zou het laf zijn om achter die persoon zijn rug vlug die verkoper te contacteren en de wagen af te snoepen van deze persoon.
                                    Je kan hier heel wat info krijgen van de kenners over zo'n wagen door de foto's hier te plaatsen maar op den duur durf je gewoon niet meer omdat de helft van 't forum aan het zoeken is achter een E36
                                    Ikzelf had ook niets gezien aan de M3 die ik ga kopen, na een pm met foto's naar sta4711 was het eerste dat hij zei dat men stuur van een 3.0l zou zijn. Ik weet tot nu toe nog altijd niet hoe of wat met dat stuurtje mss waren de Nederlandse modellen iets anders???
                                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                                    2000 Bmw 320d
                                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• heeft hij nooit een accident gehad waardoor de airbag eruit kwam?

vaak reden nummer 1 voor een ander stuur.

Comment

• Ik heb ook dat vreselijk lelijk stuur. Ik ga een ander laten zetten hoogstwaarschijnlijk.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Als ik eentje koop steek ik ook een ander stuur. Het stuur wat nu in m'n E36 zit, maar dan vanuit de E38. Dan heb je audiobediening en cruise control op je stuur. Dagje aansluiten en een cc computertje van ebay.de scoren et voila .

Comment

Working...
                                          X