Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    't Was zoals reeds gezegd een Amerikaanse M3...Echt wel klote moment toen die kap open ging. De 5-bak sprong me ook vrij snel in't oog...gedaan met de pret

Zodadelijk nog wat foto's.
    Gaat dat over deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
      Tja, het is ne vette maar.... ik zou liever iets anders hebben dan een zwarte, minder km's,ander velgen en afstekend interieur zoals dat grijs
      Hangt er van af wat je ermee wil gaan doen. Bij mij primeert staat en mods (om te tracken) op kleur en interieur. Allez, mocht ik een E36 M3 willen.

Comment

• Mij interesseert de kleurencombi eigenlijk ook niet zo veel. Prijs/staat verhouding vind ik belangrijker. D.w.z. ik wil gerust 10-11k uitgeven maar dan wil ik wel eentje in deftige staat. Haal ik die in Italië voor 5.5k neem ik voor lief dat er 4k kosten aan zitten om hem goed te zetten.

Het enige wat ik echt niet wil is zwart/zwart, da's zo enorm banaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Er zijn idd een hoop fakers maar dat is wel een echte hoor ... de meeste fakers vergeten hun kofferklep te vervangen.
          Je kunt op de optielijst het kofferklepje weglaten bij de M5.
          Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Is 100 % een echte,zie die kar regelmatig in Antwerpen .

Comment

Goh hoeveel zouden we daar aan geven
            Staat die te koop? Zoiets is (modsgewijs dan) exact wat ik zoek...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Hangt er van af wat je ermee wil gaan doen. Bij mij primeert staat en mods (om te tracken) op kleur en interieur. Allez, mocht ik een E36 M3 willen.
              Bij mij is het vooral om me af en toe eens te amuseren...niet persé op circuit want daar heb ik de mini voor en om braaf in de garage plaats te nemen en een paar jaar van te genieten als het weer het toe laat. Dus ik wil ne propere M3 die zo goed als 100 % oem staat. Zoals onze mooie blauwe Amerikaan. Prachtige wagen en in zeer goede staat maar de motor trok op geen fluit
              2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                Je kunt op de optielijst het kofferklepje weglaten bij de M5.
                't Gaat 'm daar niet om, maar om het "gat" waarin de nummerplaat zit. Is anders van vorm, de M5 heeft een specifiek kofferdeksel, los van de spoiler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Yep, staat te koop.

Comment

Als ge 17.000 euro teveel hebt wel ja Tis veel geld natuurlijk maar hij heeft er ook heel wat kosten ingestoken. Hij zal u daarvast meer over kunnen vertellen of lees eens op bimmerboard Het is in ieder geval een raket op circuit
                    2000 Bmw 320d

Comment

Dat is toch geen Amerikaanse?

Comment

Bij mij is het vooral om me af en toe eens te amuseren...niet persé op circuit want daar heb ik de mini voor en om braaf in de garage plaats te nemen en een paar jaar van te genieten als het weer het toe laat. Dus ik wil ne propere M3 die zo goed als 100 % oem staat. Zoals onze mooie blauwe Amerikaan. Prachtige wagen en in zeer goede staat maar de motor trok op geen fluit
                        Ik begrijp je wel, maar zoals ik jou ken ga je je toch niet eeuwig blijven amuseren met de MINI on track. Ooit, en bij mij zou dat zeer snel zijn, en ik denk bij jou toch ook wel, ga je willen evolueren naar een krachtige achterwielaandrijver. Dan wordt het pas écht leuk. Ik zie je die M3 dan eigenlijk na een jaar of maximaal 2, toch ook gaan modden om 'm on track te gebruiken.

Beter meteen goed doen, dan. Gij hebt het gewoon niet in u om "de collectioneur" te spelen met een 100% stock kar die je ter wille van de historie spaart en koestert middels duizenden euri Wax-it toestanden. Right or not? :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                          Dat is toch geen Amerikaanse?
                          Ah, 'k weet niet, niet tegoei naar de foto's gekeken. Zitten er pics van de motor bij?

Comment

• Dragon: waarom ga je niet ineens voor een E46 M3?
                            Ik zie die -vooral in België- hier en daar opduiken voor 16-17k, met een km of 150k op de teller. Als je toch al 15k over hebt voor een E36 M3 zou ik precies ineens voor de E46 gaan. Want tgoh, moest ik de centen hebben, ik zou geen seconde twijfelen hoor, da's nog een heel pakje vetter

Comment

Yep, staat te koop.
                              3.0 of 3.2?

Enfin, 't is sowieso te vroeg maar wel interessant om te zien wat een aangepaste M3 vangt, ik zou bij voorkeur ook eentje zoeken die reeds wat aangepast is...

Comment

Als ge 17.000 euro teveel hebt wel ja Tis veel geld natuurlijk maar hij heeft er ook heel wat kosten ingestoken. Hij zal u daarvast meer over kunnen vertellen of lees eens op bimmerboard Het is in ieder geval een raket op circuit
                                Ok, geen spek voor een Porkerbek momenteel

Ik heb 'm beziggezien op Croix, vandaar m'n interesse...

Comment

3.0 of 3.2?

Enfin, 't is sowieso te vroeg maar wel interessant om te zien wat een aangepaste M3 vangt, ik zou bij voorkeur ook eentje zoeken die reeds wat aangepast is...
                                  Als ik me niet vergis is 't een 3.0 die meer dan de 3.2 specs biedt, met 'n zeer degelijke ophanging, camber plates, kuipjes, twee sets wielen, allez de hele rimram.

Staat ergens een topic van, hoor, en dacht dat alle mods daar proper in staan opgelijst.

Comment

• Tijd voor wat foto's

Garage open en gaan!

Aankomst bij stealer. Sega's M3 voor de deur (John blij op de achtergrond)

Comment

Als ik me niet vergis is 't een 3.0 die meer dan de 3.2 specs biedt, met 'n zeer degelijke ophanging, camber plates, kuipjes, twee sets wielen, allez de hele rimram.

Staat ergens een topic van, hoor, en dacht dat alle mods daar proper in staan opgelijst.
                                      Jip, heeft 335pk dacht ik. Carbon airbox, chipke van PPE, einddemper + decat van supersprint, deftige ophanging... enfin, the works.

Comment

• Pracht van een kar....echt waar

Comment

Ik begrijp je wel, maar zoals ik jou ken ga je je toch niet eeuwig blijven amuseren met de MINI on track. Ooit, en bij mij zou dat zeer snel zijn, en ik denk bij jou toch ook wel, ga je willen evolueren naar een krachtige achterwielaandrijver. Dan wordt het pas écht leuk. Ik zie je die M3 dan eigenlijk na een jaar of maximaal 2, toch ook gaan modden om 'm on track te gebruiken.

Beter meteen goed doen, dan. Gij hebt het gewoon niet in u om "de collectioneur" te spelen met een 100% stock kar die je ter wille van de historie spaart en koestert middels duizenden euri Wax-it toestanden. Right or not? :
                                          Ik hou van afwisseling dat wel, maar als ik aan het zoeken ben op de autosites en ik zie bij zo"n M// 1 ding over aanpassingen aan de motor klik ik de advertentie direct weg. Die van TB daarentegen zou ik wel durven kopen na het lezen van zijn topic op BB maar dat heb ik er niet voor over Die kar is zijn geld wel waard met die aanpassingen maar toch heb ik dan altijd iets dat me tegenhoud doordat hij zoveel is aangepast dat ik altijd denk dat het blokje wel eens zou kunnen begeven als ik er mee rijd
                                          2000 Bmw 320d

Comment

Working...
                                          X