Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag ook op zitten kijken. Vet. En h/k en al! Klein beetje jammer van het zwarte interieur, maar in de sedan doet dat hout veel (maakt 't een pak edeler) in plaats van al dat plastic in coupé/cabrio.
't Valt me ook op dat die ganse deurpanelen met leder overtrokken zijn. Was dat een optie of is dat ook standaard in een sedan?
Dat volleder zie je niet vaak, en al helemaal niet in de zeer zeldzame kleuren "magma" en "modena natuur" (3.2), of bij de 3.0 in "Maulbeere", "Champagne", "Haselnuss" of de bicolor-versies.
Enkel in de kleur "modena natuur" voor mij. Het lijkt erop dat die Hollandse zwarte sedan van 16,5k die ik quotete, dat interieur heeft. Of iets in die aard. Jammer dat er geen interieurfoto's zijn.
Je kent het E39 M5 volleder Nappa Heritage in caramel met de Eibe Club houtlijsten? Wel, identiek zelfde karakter. Beetje vreemd in een M3, maar daarom net zo lekker vind ik.
Ik kom hier heus niet proberen m'n M3 mooi te praten om te verkletsen hoor, want ik heb zweethanden telkens ik die 'post new topic' moet indrukken om hem ergens te koop te zetten. Ik ben nog altijd stapelzot van die kar...
Een echte E46 M3 killer waarmee je on track enorm veel plezier hebt en écht leert rijden. Op die 4 keren dat ik er circuit mee gedaan heb verbaas ik telkens vriend en vijand ermee. Kosten noch moeite zijn gespaard om deze te zetten zoals ik het wou: zo oem mogelijk qua uitzicht, maar beter. (Indien ik de zilvere velgen erop zet is dit heel goed gelukt vind ik) Sommigen zeggen een E46 M3 kopen voor iets meer, maar als je die dan nog eens moet beginnen modden praten we ineens over een heel ander budget...
Als deze niet verkocht is in de vooropgestelde termijn ga ik gewoon verder ermee en komt er een competitie ophanging onder. Ik ben nochtans redelijk qua prijs, zoek maar eens een belgische die slechts één eigenaar gehad heeft de afgelopen 14 jaar en een onderhoudsboek heeft van 1 belgische dealer...
Ik krijg redelijk wat reacties erop, maar nog niets concreet.
Ik vind het nog steeds een zalige kar, en dat zal altijd zo blijven...
Ik kom hier heus niet proberen m'n M3 mooi te praten om te verkletsen hoor, want ik heb zweethanden telkens ik die 'post new topic' moet indrukken om hem ergens te koop te zetten. Ik ben nog altijd stapelzot van die kar...
Een echte E46 M3 killer waarmee je on track enorm veel plezier hebt en écht leert rijden. Op die 4 keren dat ik er circuit mee gedaan heb verbaas ik telkens vriend en vijand ermee. Kosten noch moeite zijn gespaard om deze te zetten zoals ik het wou: zo oem mogelijk qua uitzicht, maar beter. (Indien ik de zilvere velgen erop zet is dit heel goed gelukt vind ik) Sommigen zeggen een E46 M3 kopen voor iets meer, maar als je die dan nog eens moet beginnen modden praten we ineens over een heel ander budget...
Als deze niet verkocht is in de vooropgestelde termijn ga ik gewoon verder ermee en komt er een competitie ophanging onder. Ik ben nochtans redelijk qua prijs, zoek maar eens een belgische die slechts één eigenaar gehad heeft de afgelopen 14 jaar en een onderhoudsboek heeft van 1 belgische dealer...
Ik krijg redelijk wat reacties erop, maar nog niets concreet.
Ik vind het nog steeds een zalige kar, en dat zal altijd zo blijven...
Het is en blijft een zalige kar, zoals jij over la croix scheurde Ik zou hem houden als je er nog zelf veel plezier aan beleeft
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment