die laatste foto doet de e46 alle eer aan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dragon, koop dit en ik bombardeer je tot forumgod:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEstoril is lelijk!
Comment
-
Ok, even 2 vraagjes ivm de M3 3.0
Is het normaal dat er soms wat olie kan hangen waar ik het omcirkeld heb? Dat zou komen uit een van die "6 vijzen"
En vallen boordcomputers te verwisselen? Ik ben gaan zien naar eentje en die had volgens mij geen boordcomputer, enkel buitentemperatuur en nog 5 ander knopjes...
Ik heb er al gezien waar je verbruik,... kan op zien. Valt dat te wisselen of komt daar nog veel meer bij kijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOei, Fernand, je weet dat ik je graag heb, maar zo'n uitspraken gaan wel érg ver man
Comment
-
Eerste: 9/10 je kleppendekselpakking lek. Is no biggie. Pakking kost een 50 euro en als je handig bent is het zelf te doen. (Ik heb het ook gedaan op mijn 32.
Tweede: ja valt te wisselen:
BMW E30/E36 On-Board Computer Retrofit | 3-Series (1983-1999) | Pelican Parts DIY Maitenance ArticleDo you have an early BMW with only one OBC connector, but want to add one of the later-style computers? Lars Staack has figured it out, and explains all in this guest technical article.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat lijkt me dan van het kleppendeksel te komen.
boordcomputer zal ervan af hangen of de sensoren/kabelboom nodig voor een boordcomputer reeds vooruitgerust zijn.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEerste: 9/10 je kleppendekselpakking lek. Is no biggie. Pakking kost een 50 euro en als je handig bent is het zelf te doen. (Ik heb het ook gedaan op mijn 32.
Tweede: ja valt te wisselen:
http://www.pelicanparts.com/BMW/tech...BD_Convert.htm
Dan valt dat nog heel goe mee, ben content Kar staat er voor de rest zo goed als perfect bij, dus potentiele volgende auto Alleen heb ik nog wat twijfels bij het differentieel tijdens het rijden, geen gekraak ofzo. Maar ik duw da spel planché en dat trilt toch een heel klein beetje achteraan. Ofwel komt het van de banden, die zijn zo goed als op achteraan.
Sega maandag eens laten rijden ermee, en dan weet ik het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGeen spel op de aandrijflijn?
Op hogere snelheden reed hij super.
Koppeling was goed, schakelde soepel
Comment
Comment