Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    hmm banden die enkel raar doen onder vollast heb ik nog nooit van gehoord, en al zeker niet op lage snelheid.

hardyschijf, cardanas, versnellingsbak, aandrijfassen, achterdiff zelf... maar banden lijkt me sterk
    Maandag weet ik meer, Dave zal hem eens onder handen nemen
    Ik heb nog nooit met zo'n spel echt hard gereden, dus kan ik het ook niet echt weten of het nu normaal is of niet dusja

Comment

• ideaal

en als je dan nog twijfelt over de oorzaak hem mss eens op de brug zetten. Dat kan veel te voorschijn toveren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        ideaal

en als je dan nog twijfelt over de oorzaak hem mss eens op de brug zetten. Dat kan veel te voorschijn toveren!
        Goed idee!
        Eerste eigenaar was een dokter, en nu is die kar is al 9 jaar van een vrouw

Comment

• Ok, dan is het niet de kar die ik dacht dat het was.

Coupé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Ok, dan is het niet de kar die ik dacht dat het was.

Coupé?
            Jeps

Comment

• Klinkt goed! RRD is benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Klinkt goed! RRD is benieuwd.
                Voor een sedan laat ik de eer aan jou over
                Ik ben ook benieuwd, hopelijk is het wat... Remschijven waren ook zo goed als nieuw, das ook al iets...

Comment

• Sedan 3.0 met schuifdak voor mij jep.

Comment

• Ik geef het op, ik ga maandag men geld terug doen naar de bank. M3 E36...het zal voor in een ander leven zijn
                    2014 Bmw 118d Estorill //M
                    2000 Bmw 320d
                    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Heel goede keuze !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                        Ik geef het op, ik ga maandag men geld terug doen naar de bank. M3 E36...het zal voor in een ander leven zijn
                        De moed ni verliezen he maat, der zal er wel is ene goeie tussenzitten zeker
                        Sega heeft ni voor niks maanden lopen zoeken, dat besef ik stilaan ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                          De moed ni verliezen he maat, der zal er wel is ene goeie tussenzitten zeker
                          Sega heeft ni voor niks maanden lopen zoeken, dat besef ik stilaan ook wel
                          Ikke wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Ikke wel?

Ik wil eens een ritje he En al iets gehoord van mijn verzekering?

Comment

Ik wil eens een ritje he En al iets gehoord van mijn verzekering?
                              Ritje komt vr mekaar!

Ondertussen iets anders gevonden.
                              Een pak goedkoper, km-verzekering....
                              Aangezien het toch een 2e auto is, waarmee ik geen 20k km per jaar ga doen.

Comment

Ritje komt vr mekaar!

Ondertussen iets anders gevonden.
                                Een pak goedkoper, km-verzekering....
                                Aangezien het toch een 2e auto is, waarmee ik geen 20k km per jaar ga doen.
                                Super!
                                Ik kan niet echt veranderen, omdat ik nog zo'n snotneus ben en ze mij nergens anders gaan willen verzekeren
                                Ik mag afkomen met wat ik wil van kar bij mijn verzekering, ik krijg ze altijd

Comment

Super!
                                  Ik kan niet echt veranderen, omdat ik nog zo'n snotneus ben en ze mij nergens anders gaan willen verzekeren
                                  Ik mag afkomen met wat ik wil van kar bij mijn verzekering, ik krijg ze altijd
                                  Ik zou toch eens horen bij Corona....
                                  Je weet nooit he!

Comment

Ik zou toch eens horen bij Corona....
                                    Je weet nooit he!
                                    Kom ik toch bij die online berekening op zo'n 300€ meer uit bij 15.000km per jaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                      Ik geef het op, ik ga maandag men geld terug doen naar de bank. M3 E36...het zal voor in een ander leven zijn

hoeveel heb je over voor een mooie E36 M3 dragon ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

Vroeg ik me ook af...
                                        Er staan toch genoeg E36 M3's te koop, of ben je erop uit om echt ergens een koopje te strikken?

Ik zie trouwens dat er een aantal mensen hier op zoek zijn naar een E36 M3, maar blijkbaar een redelijke lijst hebben van eisen waaraan hij moet voldoen...
                                        Ik weet nog goed toen ik een E36 M3 zocht dat het mij geen flikker uitmaakte welke boordcomputer hij had of net niet had, dat het mij ook geen reet uitmaakte of hij airco had of niet, zelfs een schrammetje op de lak vond ik niet zoooo erg, ALS hij maar technisch in orde was!
                                        En geloof me, ik vond er eerder met een hele reeks opties, die er dan nog eens goed uitzagen, maar die mechanisch eigenlijk niet perfect waren. Maanden heb ik gezocht, tot ik de mijne tegenkwam; serieuze & eerlijke mens die hem nieuw gekocht had & perfecte historiek. Na enkele korte tests ivm met de uitlaat, koppeling, remmen, lasnaden, gasrespons, servo, en controle van enkele mechanische onderdelen heb ik die kar betaald en meegenomen, en dit zonder keuring voor verkoop vanwege de verkoper.
                                        Nog geen seconde spijt van gehad! Eerste test op de testbank destijds bevestigde dat ik een gezonde vasthad; 296pk full stock!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          Diegene die ik op het oog had koste 14000 euro maar was een Amerikaan. Diegene daarna koste 14500 euro en die gast wou niet zakken. Ik heb eerst 14000 geboden en hij wou die niet lossen. Dan heb ik een mailtje gestuurd 14500 ok en sindsdien antwoord hij niet meer.

Ik heb hier 14000 euro cash klaarliggen maar die gaat maandag terug naar de bank.
                                          Ik ga binnenkort veranderen met de zaak van eenmanzaak naar bvba, alles is uitgerekend en ik heb nog meer dan genoeg over om een mooie wagen te kopen volgens de boekhouder. Het zal dus geen E36 worden. gewoon nog effe geduld hebben en afwachten hoeveel ik kan spenderen
                                          Mss een Vrij recente M3 competition of heel mss een nieuw model M3.
                                          of mss niks Tijd zal het uitmaken.

Eerst afwachten wat de cijfertjes zeggen.
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X