Oorspronkelijk geplaatst door TripleB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenIk heb de uwe meermaals bekeken en het is een zeer mooie propere auto en de prestaties mogen er ook zijn. Ik ben echter blauw gezind en zwart zegt me niet zoveel al ben ik aan het twijfelen geweest. Maar zoals al gezegd ik ga er nu wat tijd laten overgaan om alles te laten bezinken want ik was zo overtuigd van die blauwe Nederlandse wagen tot het uitkwam dat het uiteindelijk toch om een Amerikaanse versie ging en sindsdien is mijn zin over.
en mugello rot zegt u dat niks ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk BerichtenVroeg ik me ook af...
Er staan toch genoeg E36 M3's te koop, of ben je erop uit om echt ergens een koopje te strikken?
Ik zie trouwens dat er een aantal mensen hier op zoek zijn naar een E36 M3, maar blijkbaar een redelijke lijst hebben van eisen waaraan hij moet voldoen...
Ik weet nog goed toen ik een E36 M3 zocht dat het mij geen flikker uitmaakte welke boordcomputer hij had of net niet had, dat het mij ook geen reet uitmaakte of hij airco had of niet, zelfs een schrammetje op de lak vond ik niet zoooo erg, ALS hij maar technisch in orde was!
En geloof me, ik vond er eerder met een hele reeks opties, die er dan nog eens goed uitzagen, maar die mechanisch eigenlijk niet perfect waren. Maanden heb ik gezocht, tot ik de mijne tegenkwam; serieuze & eerlijke mens die hem nieuw gekocht had & perfecte historiek. Na enkele korte tests ivm met de uitlaat, koppeling, remmen, lasnaden, gasrespons, servo, en controle van enkele mechanische onderdelen heb ik die kar betaald en meegenomen, en dit zonder keuring voor verkoop vanwege de verkoper.
Nog geen seconde spijt van gehad! Eerste test op de testbank destijds bevestigde dat ik een gezonde vasthad; 296pk full stock!
ze willen allemaal een E36 M3 maar hij mag geen geld kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenen mugello rot zegt u dat niks ?
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmoest ik dragon zijn en ik heb nu al een budget van 14.000€ zou ik nog wat doorsparen tot ik een E46 M3 zou kunnen kopen2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
Comment
-
Volgens mij ben je er gewoon nog niet uit wat je eigenlijk wilt.
Iemand die een E36 M3 wilt, twijfelt niet voor een E46...
Eerst uitmaken wat je echt wilt, en er dan voor gaan. Als je een budget hebt dat je wil spenderen en gewoon klaar ligt, dan koop je hoogstwaarschijnlijk iets waar je niet achter staat. Weten wat je wilt, rondkijken en als je iets vind naar je zin, dan pas uitmaken of je dat budget ervoor over hebt.
Voor mij was het zo klaar als een klontje dat ik een E36 M3 wou, en ik heb maanden gezocht, dan even de strijd opgegeven voor enkele maanden en dan terug beginnen zoeken en ik kwam per toeval op de huidige uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenNee, ik wou zeker leder hebben
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenze willen allemaal een E36 M3 maar hij mag geen geld kosten
Dan willen ze eigenlijk gewoon goedkope pk's en dat is dus de verkeerde instelling!
Het zijn deze die uiteindelijk afgebraakt worden.
Geen geld willen insteken voor aankoop, onderhoud en verzorging, maar wel de pk's willen gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk BerichtenVolgens mij ben je er gewoon nog niet uit wat je eigenlijk wilt.
Eerst uitmaken wat je echt wilt, en er dan voor gaan. Als je een budget hebt dat je wil spenderen en gewoon klaar ligt, dan koop je hoogstwaarschijnlijk iets waar je niet achter staat. Weten wat je wilt, rondkijken en als je iets vind naar je zin, dan pas uitmaken of je dat budget ervoor over hebt.
Voor mij was het zo klaar als een klontje dat ik een E36 M3 wou, en ik heb maanden gezocht, dan even de strijd opgegeven voor enkele maanden en dan terug beginnen zoeken en ik kwam per toeval op de huidige uit.
Een E36 M3 is veel discreter tegenover z'n 'gewone' coupé broers dan dat de E46 M3 dat is tegenover de E46 coupés. Het is vooral die discretie die het 'm doet bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenze willen allemaal een E36 M3 maar hij mag geen geld kostenOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zou ook liever een E36 M3 hebben dan een E46 M3, niet omdat een E36 goedkoper zou uitvallen, maar simpelweg omdat een E36 mij meer aanspreekt dan een E46.
Een E36 M3 is veel discreter tegenover z'n 'gewone' coupé broers dan dat de E46 M3 dat is tegenover de E46 coupés. Het is vooral die discretie die het 'm doet bij mij.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk deel dezelfde mening. Een E36 rijdt daarbij ook nog eens een stuk puurder.Mijn vrouw daarentegen vindt de E36 de lelijkste BMW 3 ooit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk BerichtenVolgens mij ben je er gewoon nog niet uit wat je eigenlijk wilt.
Natuurlijk wil ik liever een e46 maar een mooie e36 3.2 zou ook wel kunnen maar dan moet dan eentje zijn in zogoed als perfecte staat met alle papieren en onderhoudsfacturen bij. We zullen wel afwachten wat de tijd brengt. Ik heb 2 mooie auto's ter beschikking en het is juist voor het plezier dat zo'n M geeft dat ik er eentje bij wou kopen.2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
Comment
-
Om onze Dragon nog wat meer goesting doen te krijgen...
OO 00 OO
Comment
-
OO 00 OO
Comment
-
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
Comment