Oorspronkelijk geplaatst door dragon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenOm de 1 of andere reden denk ik dat die foto's in Amerika zijn genomen, die background setting etc.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwat doet een Z4 M Coupé naar de 200 kmh?
Edit: Wat ik ook een goede site vind voor wat cijfermateriaal is www.einszweidrei.de
Cijfertjes verschillen soms wel van elkaar op verschillende testen van dezelfde auto's...Last edited by Greg; 22/02/2009, 23:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenE36 M3 in 't zilver...
Voor zo eentje ging ik normaal kijken, maar avond voordat ik ging kijken verkocht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenIn die advertentie staat toch bij dat hij onderhoudboekje heeft en facturen
Maar als puntje bij paaltje komt heeft 'ie ze niet, omdat:
zijn baas van't werk ook een M3 had. die baas had aan hem gevraagd of hij zijn mapke met handleidingen enzo kon lenen/krijgen (incl OHB). nu wilt de verkoper dat allemaal terug, maar zijn baas geeft het hem niet....
Ik weet niet of het die kar is, maar ik dacht dat die kar ook een conversie SMG -> manueel heeft gehad. Heb er chassisnummer van nagetrokken, en dat stond er toch op.
Maar nogmaal, als het die kar is, want heb er een paar nagetrokken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichtenrond de 18 sec.
Edit: Wat ik ook een goede site vind voor wat cijfermateriaal is www.einszweidrei.de
Cijfertjes verschillen soms wel van elkaar op verschillende testen van dezelfde auto's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou dat 'es moeten meten van mijn krel. Totaaal geen idee wat die doet op de 0-200, ik schat ergens rond de 25 seconden, kan dat?
Volgens Autogids doet een 330d facelift met 245 pk iets meer dan 25 dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEen 335d doet volgens verschillende testen tussen de 21,5 (Autogids) en 22,7 (Autovisie), dus die 25 voor jouw 120d is volgens mij een tikkie optimistisch, maar 'k durf er mijn geld niet opzetten.
Volgens Autogids doet een 330d facelift met 245 pk iets meer dan 25 dacht ik.
Comment
Comment