Zal niet veel schelen met een 535d zeker, die 120d?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZal niet veel schelen met een 535d zeker, die 120d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs die blauwe M5 touring niet van Amstelcar?
Soms kom ik in Deurne ook een blauwe touring tegen met duitse platen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs die blauwe M5 touring niet van Amstelcar?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZal niet veel schelen met een 535d zeker, die 120d?
En toch : van zodra er noppes van gripverlies mogelijk is, nog, en die kar eigenlijk écht goed gelanceerd is, rijdt dat behoorlijk indrukwekkend van mij weg, hoor. Na de driftay op Brustem ben ik achter een 335d Coupé en een Z3 M Coupé naar Brussel gekacheld ... full pull. Miljaar, die 335d is toch nog een pakje sneller. Kan ik niks tegen beginnen (op de autostrade).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenGregory, leg je post in je topic eens uit! M gevonden?
Patience my friend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAlweer een rode
Is het Hell rot of Mugello rot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHet is een hellrot E36 M3 3.0 geworden, volgende week gaan halen
Patience my friend
Comment
-
Comment