Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
    Sega en ik: de underdogs
    Underdogs... Ocharme...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      En gaan we die van u ook kunnen spotten in Anvers?
      Kan wel eens gebeuren, maar dan eerder in Deurne dan aan't zuid of oud centrum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Underdogs... Ocharme...
        Ba jaat, mijne heeft al veel km's op't klokske.
        Kalm aan doen, enzo.

Comment

Kalm aan doen, enzo.

Zal wel zijn

Comment

Kalm aan doen, enzo.

Zo'n M3 kan gemakkelijk 300.000km aan.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Zo'n M3 kan gemakkelijk 300.000km aan.
              Zelfs 500.000km, of nog meer zelfs.
              Elke auto, maar de onkosten zijn evenredig imo...

Comment

• Heb me bedacht, heb hem nog niet hier, ma ga toch al een topicje aanmaken

Comment

• Kwestie van het hier niet meer te bevuilen

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37136

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    rechts -> VET
                    Je moet 'es naar Zolder komen en dat ding aanhoren. Is er zo goed als altijd op Skylimit days. Klinkt ongelofelijk lekker. Zwaar gemod, dat ding, en gaat zeeeer hard. Zaterdag zette 'ie zich achter die Marcos, reed er ronde na ronde enkele meters dichter naartoe, en bleef er dan achter hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Je moet 'es naar Zolder komen en dat ding aanhoren. Is er zo goed als altijd op Skylimit days. Klinkt ongelofelijk lekker. Zwaar gemod, dat ding, en gaat zeeeer hard. Zaterdag zette 'ie zich achter die Marcos, reed er ronde na ronde enkele meters dichter naartoe, en bleef er dan achter hangen.
                      spek voor m'n bek, oude karren die loeihard gaan

na croix doe ik mss wel eens een zoldertje mee! Leuke diversiteit aan karren zo te zien, heerlijk!

Comment

• Dit weekend was iets specialers dan normaal, omdat 't zondag clubrace was en daar komen wel wat meer racekarren op af. Maar ook op gewone trackdays zit er met wat chance best wel wat lekker materiaal. Echt een leuke dag, zelfs al rijd je niet, maar gewoon om te kijken. En nog een voordeel : met een helm mee, een praatje met een driver, en veel chance dat je een co-zitje hebt voor enkele rondjes. Bij mij vragen er dat niet veel (bah, een diesel), tenzij naar 't einde toe als blijkt dat dat ook nog een beetje vooruit gaat. Nee, echt doen, is echt wel 'es de moeite.

Dit weekend, o man. Die Marcos, een BMW E92 M3 V8 GTR, een BMW 120d VLN, de reguliere Porsches GT3 Cup en consoorten, een überlekkere Lotus Exige 260 Cup, een Lotus 2-Eleven, een knappe RS4 Avant (B7), enkele toffe kleinere dingen (die niet noodzakelijk traag zijn of weinig fut hebben, check die beige Golf II -> dayumn!!), vaak ook wat oudere Honda's die beenhard liggen en zalige motorsound produceren, die K1 Attack (toch 'n zeldzaam ding), de vaste klant 635CSi, enkele lekkere E39 M5 (allemaal carbonzwarte heb er 3 verschillende geteld), Tomwac met z'n knappe E36 M3 3.2, een zilveren 997 GT3, witte S5, ...

Comment

• Die sedan van Tomwac is toch een 3.0??

Comment

• die oude sechser is ook wel spek voor mijn bek. echt een dikke kar
                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Die sedan van Tomwac is toch een 3.0??
                              Ah ja? Ow, wist ik niet. Kar nog niet eens van dichtbij gezien.

Comment

Ah ja? Ow, wist ik niet. Kar nog niet eens van dichtbij gezien.
                                Dacht het toch ja...

Zou alleszins een heel knap exemplaar moeten zijn, naar wat ik gehoord heb.

Comment

• Ja, ik heb 'm één keer zien passeren in de pitlane, stond er zeer proper bij toen.

Comment

• Is het toevallig deze?

Was in ieder geval een echt topexemplaar. Stond in mijn ogen gewoon mint. (buiten die lijmresten naast de nummerplaat waar vermoedelijk ooit een Duitse plaat aan vasthing)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ne gele M3 E36, ik twijfel een beetje maar echt lelijk vind ik hem niet

2014 Bmw 118d Estorill //M
                                        2000 Bmw 320d
                                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• 3.2 met oranje pinkers?
                                          Of is't een 3.0 met 3.2nieren en rims?

Lelijk is het inderdaad niet. Een E36 mag wel een kleurke hebben!

Comment

Working...
                                          X