Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Welke kleuren missen we nog?

Wit. Donkergroen metallic. Dat is het zowat, zeker?
    Dat bordeauxrode... of is dat Individual?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Dat bordeauxrode... of is dat Individual?
      Chiaretto, bedoel je? Zou 'es moeten in de catalogi snuffelen. Denk dat dat inderdaad op 't eind ook één van de gewone kleuren was, ja.

Comment

Een GT ontbreekt nog op 't forum!

Of eerder .

Comment

wat ik nog meer mis is een M3 Sedan....

de eerste die dat koopt verdient een pluim!

(en nee, RRD, jij moet iets anders kopen, je weet wat )

Comment

• Zelfs al zou ik naar een E36 M3 aan 't zoeken zijn, en een mooie GT tegenkomen, 'k zou 'm niet moeten.

Of 't zou zijn om 'm te verBBB'en (= degelijke trackcar ombouw), wat jammer is voor zo'n L.E.

Vind die echt niet mooi. Lelijke velgen, lelijke voorspoilerhoeken, lelijke achterspoiler, lelijke kleur, lelijke mix witte/oranje pinkers, lelijke lederkleur.

En toch, als collector's item...

Comment

• De eerste die een Sedan koopt in donkergroen -> verheven tot held.

Comment

Zelfs al zou ik naar een E36 M3 aan 't zoeken zijn, en een mooie GT tegenkomen, 'k zou 'm niet moeten.

Of 't zou zijn om 'm te verBBB'en (= degelijke trackcar ombouw), wat jammer is voor zo'n L.E.

Vind die echt niet mooi. Lelijke velgen, lelijke voorspoilerhoeken, lelijke achterspoiler, lelijke kleur, lelijke mix witte/oranje pinkers, lelijke lederkleur.

En toch, als collector's item...
                Je weet hoe ik 'm zou willen, hé.

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                De eerste die een Sedan koopt in donkergroen -> verheven tot held.
                Bedoel je deze? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=3

M3 sedan individual gespoten in 't british racing green. Weet enkel niet of dat officieel aangeboden werd. Gilles?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  De eerste die een Sedan koopt in donkergroen -> verheven tot held.
                  Kennis van mij heeft een groene.

Op Zandvoort:

Op de Nordschleife:

Comment

• Neef van mij heeft een Avusblauwe M3 3.0 sedan gekocht, met champagne Individual volleder interieur en redelijk full-option. Kzal maar eens zagen dat hij zn car hier ook eens voorsteld? Alhoewel, tis gene forummens ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                      die is lekker!!!

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• M3 sedan

Comment

• Rare zetels voor een M3, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TripleB Bekijk Berichten
                            Rare zetels voor een M3, niet?
                            Standaard op de Sedan. Die is niet geleverd met de kuipen incl. hoofd/schoudersteun zoals in de Coupé

Comment

• Ist echt? Kwamen die dan met zo'n standy interieur? Wist ik niet, maar wel jammer eigenlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                die is lekker!!!

I just wedded my pants

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                  Neef van mij heeft een Avusblauwe M3 3.0 sedan gekocht, met champagne Individual volleder interieur en redelijk full-option. Kzal maar eens zagen dat hij zn car hier ook eens voorsteld? Alhoewel, tis gene forummens ....
                                  Even mezelf quoten en wa foto's van bedenkelijke kwaliteit toevoegen.

Die andere op de laatste foto is een 325i coupé met M-pakket, en geen M3 dus .
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik wil die nummerplaat van die 325i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Ik wil die nummerplaat van die 325i
                                      njah, past nie echt op dit merk hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                        Even mezelf quoten en wa foto's van bedenkelijke kwaliteit toevoegen.

Die andere op de laatste foto is een 325i coupé met M-pakket, en geen M3 dus .
                                        Ela gij lelijk zwijn mijn pics bedenkelijk van kwaliteit noemen
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Zelfs al zou ik naar een E36 M3 aan 't zoeken zijn, en een mooie GT tegenkomen, 'k zou 'm niet moeten.

Al goed dat smaken verschillen ...
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X