zo een e30 M3 zou ik nog zien zitten. de gewone vind ik niet bepaald mooi, de M3 des te mooier. Alleen als bijna 20'er is het niet te doen om een 2e wagen te hebben dus het zou als daily moeten zijn... Zijn die enigszins betrouwbaar om daar 15k km per jaar mee af te leggen? Zijn daar vaak nog ferme kosten aan of valt dat allemaal wel mee?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben nog altijd op zoek naar een sportwagen. Ik word er bijna 25 en heb zoiets van nu nog een leuke echte sportwagen te kopen voordat het gaat beginnen met gezinneke,kindjes monovolumedingskes.....pff Nu toen de Z4 op de markt kwam was ik 18 jaar en we mochten deze gaan testen met de 2.5i en de 3.0i. Het gevoel van de lange snuit voor je te hebben, laag bij de grond te zitten vond ik ongelooflijk zalig.... Nu ben ik eens aan het rondkijken op de Duitse markt en daar vind je leuke 2 de ahnds wagens....
Nu zijn er zaken waar ik goed moet naar kijken?? Is misschien een 3l al leuk genoeg???
hier wat vb
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenzo een e30 M3 zou ik nog zien zitten. de gewone vind ik niet bepaald mooi, de M3 des te mooier. Alleen als bijna 20'er is het niet te doen om een 2e wagen te hebben dus het zou als daily moeten zijn... Zijn die enigszins betrouwbaar om daar 15k km per jaar mee af te leggen? Zijn daar vaak nog ferme kosten aan of valt dat allemaal wel mee?
E30 M's zijn betrouwbaar, maar het blijven oudere wagens (+/- 20 jaar) en dus nooit 100% als daily inzetbaar (in mijn ogen).
Ik heb twee jaar dagelijks gereden met een 635CSi en da's allemaal goed en leuk, maar de dag dat het sneeuwt, of de dag dat je ergens dringend moet zijn en hij start niet ... dan heb je pech gehad. Je medemens moet wat verdraagzaam zijn ... ik ben vaak te laat gekomen op afspraken in die tijd1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenE30 M's zijn betrouwbaar, maar het blijven oudere wagens (+/- 20 jaar) en dus nooit 100% als daily inzetbaar (in mijn ogen).
Ik heb twee jaar dagelijks gereden met een 635CSi en da's allemaal goed en leuk, maar de dag dat het sneeuwt, of de dag dat je ergens dringend moet zijn en hij start niet ... dan heb je pech gehad. Je medemens moet wat verdraagzaam zijn ... ik ben vaak te laat gekomen op afspraken in die tijd
Ik ken verschillende mensen die als dagelijkse auto met een oldtimer of youngtimer rijden, en nooit last hebben van niet starten ofzo. En dat zijn heus niet allemaal Mercedessen
Qua betrouwbaarheid moeten oudere wagens (indien goed onderhouden en in goede staat) niet onderdoen voor nieuwe wagens. (tenminste, als je geen model uitkiest dat vroeger reeds bekend stond als onbetrouwbaar)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZ4M A3-mans, dat gaat je echt niet spijten, hun grote waardeverlies is reeds geleden en 't ziet er schitterend uit
Of misschien Z3M Coupé?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
Comment
Comment