Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo een e30 M3 zou ik nog zien zitten. de gewone vind ik niet bepaald mooi, de M3 des te mooier. Alleen als bijna 20'er is het niet te doen om een 2e wagen te hebben dus het zou als daily moeten zijn... Zijn die enigszins betrouwbaar om daar 15k km per jaar mee af te leggen? Zijn daar vaak nog ferme kosten aan of valt dat allemaal wel mee?

Comment

• Ik ben nog altijd op zoek naar een sportwagen. Ik word er bijna 25 en heb zoiets van nu nog een leuke echte sportwagen te kopen voordat het gaat beginnen met gezinneke,kindjes monovolumedingskes.....pff Nu toen de Z4 op de markt kwam was ik 18 jaar en we mochten deze gaan testen met de 2.5i en de 3.0i. Het gevoel van de lange snuit voor je te hebben, laag bij de grond te zitten vond ik ongelooflijk zalig.... Nu ben ik eens aan het rondkijken op de Duitse markt en daar vind je leuke 2 de ahnds wagens....
      Nu zijn er zaken waar ik goed moet naar kijken?? Is misschien een 3l al leuk genoeg???

hier wat vb

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Comment

• Comment

• Z4M

Gewoon doen, laat u hart spreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
              zo een e30 M3 zou ik nog zien zitten. de gewone vind ik niet bepaald mooi, de M3 des te mooier. Alleen als bijna 20'er is het niet te doen om een 2e wagen te hebben dus het zou als daily moeten zijn... Zijn die enigszins betrouwbaar om daar 15k km per jaar mee af te leggen? Zijn daar vaak nog ferme kosten aan of valt dat allemaal wel mee?

E30 M's zijn betrouwbaar, maar het blijven oudere wagens (+/- 20 jaar) en dus nooit 100% als daily inzetbaar (in mijn ogen).

Ik heb twee jaar dagelijks gereden met een 635CSi en da's allemaal goed en leuk, maar de dag dat het sneeuwt, of de dag dat je ergens dringend moet zijn en hij start niet ... dan heb je pech gehad. Je medemens moet wat verdraagzaam zijn ... ik ben vaak te laat gekomen op afspraken in die tijd
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                E30 M's zijn betrouwbaar, maar het blijven oudere wagens (+/- 20 jaar) en dus nooit 100% als daily inzetbaar (in mijn ogen).

Ik heb twee jaar dagelijks gereden met een 635CSi en da's allemaal goed en leuk, maar de dag dat het sneeuwt, of de dag dat je ergens dringend moet zijn en hij start niet ... dan heb je pech gehad. Je medemens moet wat verdraagzaam zijn ... ik ben vaak te laat gekomen op afspraken in die tijd
                Dat wil zeggen dat je 6 niet goed onderhouden geweest is.

Ik ken verschillende mensen die als dagelijkse auto met een oldtimer of youngtimer rijden, en nooit last hebben van niet starten ofzo. En dat zijn heus niet allemaal Mercedessen

Qua betrouwbaarheid moeten oudere wagens (indien goed onderhouden en in goede staat) niet onderdoen voor nieuwe wagens. (tenminste, als je geen model uitkiest dat vroeger reeds bekend stond als onbetrouwbaar)

Comment

• Z4M A3-mans, dat gaat je echt niet spijten, hun grote waardeverlies is reeds geleden en 't ziet er schitterend uit

Of misschien Z3M Coupé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

Met de kleine kleuter de Ring op
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Z4M A3-mans, dat gaat je echt niet spijten, hun grote waardeverlies is reeds geleden en 't ziet er schitterend uit

Of misschien Z3M Coupé?
                      Z4 M zou ook mijn keuze zijn, wel deftig rubber en 19 inch CSL velgen onderleggen

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            Wat scheelt er met die zijn achteruitrijlicht?
                            AutoMinded.be

Comment

• Comment

• Comment

• Z4 M met CSL velgen =

Comment

• Comment

• CSL velgen zijn een must op een Z4(C) ... schitterende velg!
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• M6 velgen vind ik dan weer heel wat minder...

Comment

Working...
                                          X