Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
1) zwart
2) wit
3) blauw1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenis dit interlagos????1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Interlagos > Zwart > wit voor de Z4 M.
Vooral als je al een witte E92 hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenInterlagos > Zwart > wit voor de Z4 M.
Vooral als je al een witte E92 hebt
idd, we hebben al een witte m3...dat is al een reden om dit niet te doen....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenik heb nu zaterdag bij bavariamotors een afspraak om te zien voor een Z4M coupe....iemand ervaring met deze firma?
Belangrijkste voor een M is dat ze altijd en tijdig hun onderhoud hebben gekregen, dat S54 blok is voor de rest vrij feilloos en de Z4 M's zijn sowieso facelifts, dus hebben geen kinderziektes meer. Enige gekend probleem is de build quality, ze durven wel al eens wat rammelen ..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBavaria heeft een goeie reputatie ... de tante van mijn vriendin was onlangs op zoek naar een Cayenne en is daar naar eentje gaan kijken, ik ben meegeweest ... de verkoper beweerde dat de auto perfect was, maar het was duidelijk een accidenté.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenniet de eerste keer dat ik dat hoor..
Of opgelapte wrakken verkopen ?
Comment
Comment