Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat 2de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten

ik vind dat deze wagen toch ongelooflijk veel karakter heeft....

deze was vandaag naast mij aan het rijden op de E40....ongelooflijk brut machien!

Comment

deze was vandaag naast mij aan het rijden op de E40....ongelooflijk brut machien!
        Met wat rij jij nu rond?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ik rij met een audi A3 rond. Maar ik moet eerlijk zijn, ik denk dat ik nog ongeveer zo een 2 dagen per week met mijn wagen rij en de rest met die van mijn broer of moeder....

Comment

• En uw moeder rijdt met?

Van plan om een BMW Z4 M te kopen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

in welke kleur vinden julle de Z4 M coupe het mooiste?
              Monacoblauw of zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                En uw moeder rijdt met?

Van plan om een BMW Z4 M te kopen?

Boxster S

Ik ben van plan om een speciale wagen te kopen en er gedurende zo een 3 jaar mee te rijden.... Ik doe amper kilometers...Ook ben ik zelfstandige en ik moet dringend is kosten beginnen maken of moedertje staat wordt te rijk naar mijn zin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                  is dit interlagos????
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  jep !
                  Zeker van? Lijkt veel donkerder te zijn. Ik denk dat dit monacoblauw is.

Comment

ik heb nu zaterdag bij bavariamotors een afspraak om te zien voor een Z4M coupe....iemand ervaring met deze firma?

die was toch al verkocht ?
                    staat die daar terug ?

hoe laat heb je die afspraak?

Comment

• nee het gaat niet om die wagen, ik ga naar daar om te zeggen wat ik zoek en hij gaat dan zien wat hij kan vinden....

waarschijnlijk in de voormiddag, uur nog vastleggen.

Comment

nee het gaat niet om die wagen, ik ga naar daar om te zeggen wat ik zoek en hij gaat dan zien wat hij kan vinden....

waarschijnlijk in de voormiddag, uur nog vastleggen.
                        Open hier ergens een topic en je hebt een heel forum dat met je meezoekt.

Comment

• ja maar het probleem is dat ook nog niet helemaal zeker ban of ik een Z4m coupe wil....ik heb gevraagd aan wooter of ik is met hem als passagier kan meerijden om te voelen hoe de wagen is...

Comment

ja maar het probleem is dat ook nog niet helemaal zeker ban of ik een Z4m coupe wil....ik heb gevraagd aan wooter of ik is met hem als passagier kan meerijden om te voelen hoe de wagen is...
                            Jullie hebben toch reeds een E92 M gekocht ergens ?! Die verkoper, die kan toch wel eens een uitgebreide testrit regelen voor je.

Comment

• ja maar die hebben we nieuw gekocht....deze is een 2de hands??? en die verkoper wilt mij de nieuwe Z4 verkopen...nu ik zal een topic openen
                              jij komt naar de meeting vrijdag?

Comment

ja maar die hebben we nieuw gekocht....deze is een 2de hands??? en die verkoper wilt mij de nieuwe Z4 verkopen...nu ik zal een topic openen
                                jij komt naar de meeting vrijdag?
                                Ik steek ze inéén. Dusja... Ik zal maar komen zeker ?!

Als E92 M (en MINI Cooper S als ik het goed voor heb) klant. Mag je zeker toch eens iets vragen hé. Leg uit dat je eens met een Z4MQP wil rijden en dat je één zou willen kopen. Of je die nu nieuw koopt of okkazie mag er eigenlijk niet toe doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Zeker van? Lijkt veel donkerder te zijn. Ik denk dat dit monacoblauw is.
                                  Ik gleoof ook niet dat het interlagos is.

Comment

• Dat is zeer zeker niet interlagos!

Da's monaco!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      Dat is zeer zeker niet interlagos!

Da's monaco!
                                      't Is nochtans écht Interlagos, is de wagen van één van de gasten van Drivers Republic, op andere foto's is 't veel duidelijker.

Die zijschorten was dat trouwens een optie? 't is de enige die ik ermee zie, oogt dat tikje stoerder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                        Ik steek ze inéén. Dusja... Ik zal maar komen zeker ?!

Als E92 M (en MINI Cooper S als ik het goed voor heb) klant. Mag je zeker toch eens iets vragen hé. Leg uit dat je eens met een Z4MQP wil rijden en dat je één zou willen kopen. Of je die nu nieuw koopt of okkazie mag er eigenlijk niet toe doen.
                                        en een 530d en hoogstwaarschijnlijk binnekort X5 in bestelling...idd ik ga dat vragen, ben een veel te gemakkelijke klant....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          't Is nochtans écht Interlagos, is de wagen van één van de gasten van Drivers Republic, op andere foto's is 't veel duidelijker.

Die zijschorten was dat trouwens een optie? 't is de enige die ik ermee zie, oogt dat tikje stoerder...
                                          heb je nog foto's?

Comment

Working...
                                          X