dat 2de
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
ik vind dat deze wagen toch ongelooflijk veel karakter heeft....
deze was vandaag naast mij aan het rijden op de E40....ongelooflijk brut machien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtendeze was vandaag naast mij aan het rijden op de E40....ongelooflijk brut machien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenin welke kleur vinden julle de Z4 M coupe het mooiste?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEn uw moeder rijdt met?
Van plan om een BMW Z4 M te kopen?
Boxster S
Ik ben van plan om een speciale wagen te kopen en er gedurende zo een 3 jaar mee te rijden.... Ik doe amper kilometers...Ook ben ik zelfstandige en ik moet dringend is kosten beginnen maken of moedertje staat wordt te rijk naar mijn zin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenis dit interlagos????Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenjep !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenik heb nu zaterdag bij bavariamotors een afspraak om te zien voor een Z4M coupe....iemand ervaring met deze firma?
die was toch al verkocht ?
staat die daar terug ?
hoe laat heb je die afspraak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtennee het gaat niet om die wagen, ik ga naar daar om te zeggen wat ik zoek en hij gaat dan zien wat hij kan vinden....
waarschijnlijk in de voormiddag, uur nog vastleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenja maar het probleem is dat ook nog niet helemaal zeker ban of ik een Z4m coupe wil....ik heb gevraagd aan wooter of ik is met hem als passagier kan meerijden om te voelen hoe de wagen is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenja maar die hebben we nieuw gekocht....deze is een 2de hands??? en die verkoper wilt mij de nieuwe Z4 verkopen...nu ik zal een topic openen
jij komt naar de meeting vrijdag?
Als E92 M (en MINI Cooper S als ik het goed voor heb) klant. Mag je zeker toch eens iets vragen hé. Leg uit dat je eens met een Z4MQP wil rijden en dat je één zou willen kopen. Of je die nu nieuw koopt of okkazie mag er eigenlijk niet toe doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZeker van? Lijkt veel donkerder te zijn. Ik denk dat dit monacoblauw is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenDat is zeer zeker niet interlagos!
Da's monaco!
Die zijschorten was dat trouwens een optie? 't is de enige die ik ermee zie, oogt dat tikje stoerder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk steek ze inéén. Dusja... Ik zal maar komen zeker ?!
Als E92 M (en MINI Cooper S als ik het goed voor heb) klant. Mag je zeker toch eens iets vragen hé. Leg uit dat je eens met een Z4MQP wil rijden en dat je één zou willen kopen. Of je die nu nieuw koopt of okkazie mag er eigenlijk niet toe doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten't Is nochtans écht Interlagos, is de wagen van één van de gasten van Drivers Republic, op andere foto's is 't veel duidelijker.
Die zijschorten was dat trouwens een optie? 't is de enige die ik ermee zie, oogt dat tikje stoerder...
Comment
Comment