de vrees die ik soms heb is dat ze binnekort deze wagens ( Z4M coupe) wegens verbruik zo zwaar gaan belasten en dat ik die dan met heel veel waardeverlies zal moeten verkopen...of vergis ik mij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtende vrees die ik soms heb is dat ze binnekort deze wagens ( Z4M coupe) wegens verbruik zo zwaar gaan belasten en dat ik die dan met heel veel waardeverlies zal moeten verkopen...of vergis ik mij.
Uiteindelijk zou het niet slecht zijn als ze de wegenbelasting eens op een eerlijke manier aan zouden passen. Heffen op basis van cilinderinhoud slaat werkelijk nergens op. Een S400 hybrid lijkt me immers een pak schoner dan bijvoorbeeld een RS2.
Comment
-
Hoe betrouwbaar zijn m3's eigenlijk?
Want +300pk op de boite ed kan toch nooit gezond zijn voor veel km's... Heb het wel over telkens over het maximum benutten van de wagen, niet overal proper 120km/u rijden en traag optrekken.
Had als volgende wagen ook eerst een m3 op het oog, maar ga het toch niet riskeren. Onderdelen bleken gigantisch duur, alsook onderhoud etc.
Speel liever op save met toch een bom geld
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk BerichtenHoe betrouwbaar zijn m3's eigenlijk?
Want +300pk op de boite ed kan toch nooit gezond zijn voor veel km's... Heb het wel over telkens over het maximum benutten van de wagen, niet overal proper 120km/u rijden en traag optrekken.
Had als volgende wagen ook eerst een m3 op het oog, maar ga het toch niet riskeren. Onderdelen bleken gigantisch duur, alsook onderhoud etc.
Speel liever op save met toch een bom geld
Grtz
Er wordt wel voor gezorgd dat als die blokken in ideale conditie blijven je er meer dan genoeg km's mee kunt doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZeker van? Lijkt veel donkerder te zijn. Ik denk dat dit monacoblauw is.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk gleoof ook niet dat het interlagos is.Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenDat is zeer zeker niet interlagos!
Da's monaco!
is dus zeer zeker wel interlagos, zoals ook Porker al zei
de eigenaar was een van de eerste met een Z4M Coupé en ik durf bijna zeggen dat hij de pionier is van het monteren van CSL wielen, de dikkere zijschorten en de strutbrace.
meer pics:
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtennochtans heeft hij wel al bovenstaande pics gepost als zijnde "de zijne"
hier nog eentje, op deze foto zou ik ook onmiddellijk zeggen dat het monaco is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenis dus zeer zeker wel interlagos, zoals ook Porker al zei
de eigenaar was een van de eerste met een Z4M Coupé en ik durf bijna zeggen dat hij de pionier is van het monteren van CSL wielen, de dikkere zijschorten en de strutbrace.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis dat die kerel die nog zon artikel heeft gekregen in EVO?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenMonaco is véél donkerder. Dit is gewoon interlagos in de schaduw1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Het is dus toch zoals porker, jan en ikzelf dachten:
Anyone want to see some pictures?... No?
Interlagos Blue, 19" CSL wheels, Michelin PS2 tyres, BMW® aerokit side skirts, front strut brace...
No, I didn't think you would1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenInderdaad, de man die EVO z'n rating deed herzien over de Z4M Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVandaag een extreem dikke witte E36 M3 gezien in Mol, is die niet van Frits?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVandaag een extreem dikke witte E36 M3 gezien in Mol, is die niet van Frits?
Comment
Comment