Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraagje
    Wat zou een 2dehands M3 E46 cabrio kosten?
    Waarop moet je letten?
    Bedankt alvast

Comment

• +/- 25k.

Voor een goeie reken je best rond de 30k denk ik.

Comment

• Zoek er eentje van een eerste eigenaar met een onderhoudsboekje en een historiek die je via de verdeler kan opvragen. Wil je nog meer zekerheid, koop dan een premium selection, maar dat zal ook wel flink wat duurder zijn.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• M3 E46

Comment

• indien nodig, checken op recall ivm de lagerschalen

Comment

• S54 kwaal was dat zeker?

Comment

• ik geloof het wel, ja

Comment

• Toen ik naar Croix reed, en mijn maat oppikte in Izegem, ging ik daar eerst nog eens tanken (goedkoop daar)
                  Stond daar aan de pomp een donkerblauwe Franse E46 M3.. Ik mij daarvoor aan dezelfde pomp gezet, kerel kwam afgewandeld van dat drankautomaat daar naar zijn kar, ikke ff revven Kerel lachte en knikte eens, stapte in zijn E46 M en vertrok daar ook met een paar revs Was alleszinds geen standaard uitlaat, was luider Echt vet!

Ik hoorde hem een paar honderd meter verder nog rijden

Comment

• Bende jonnies...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Bende jonnies...

Stiekem sta jij overal te revven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Die kar heeft 'het'!
                        De M-factor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                          Toen ik naar Croix reed, en mijn maat oppikte in Izegem, ging ik daar eerst nog eens tanken (goedkoop daar)
                          Stond daar aan de pomp een donkerblauwe Franse E46 M3.. Ik mij daarvoor aan dezelfde pomp gezet, kerel kwam afgewandeld van dat drankautomaat daar naar zijn kar, ikke ff revven Kerel lachte en knikte eens, stapte in zijn E46 M en vertrok daar ook met een paar revs Was alleszinds geen standaard uitlaat, was luider Echt vet!

Ik hoorde hem een paar honderd meter verder nog rijden
                          Ja zo'n E46 ///M3 klinkt echt prachtig. Een "metaalachtige" 6cilinder zo... mjummie.

Comment

• Da's net wat ik niet knap vind aan die motorsound. Het scherpe in de motor zelf, daar kan ik nog mee leven, maar een E46 uitlaatlijn heeft dat "blikkerige", zo'n holle metaalsound die ik echt niet kan smaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Da's net wat ik niet knap vind aan die motorsound. Het scherpe in de motor zelf, daar kan ik nog mee leven, maar een E46 uitlaatlijn heeft dat "blikkerige", zo'n holle metaalsound die ik echt niet kan smaken.

Ik wel Maar standaard is die inderdaad wel heel flauw, geen greintje diepe klank...
                              Maar die metaalsound icm een diepe klank in de lagere toeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Da's net wat ik niet knap vind aan die motorsound. Het scherpe in de motor zelf, daar kan ik nog mee leven, maar een E46 uitlaatlijn heeft dat "blikkerige", zo'n holle metaalsound die ik echt niet kan smaken.
                                Idd, heb ook liever een vollere sound.

Er bestaan zo van die 'rasp-eliminator' kits

Comment

• Z4MC met CSL's in grijs ... *zucht*

Staat wel een tikje te hoog...
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• En deze staat ook te koop met als omschrijving

"never been tracked "

1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• die had toch een andere nrplaat? of zie ik nu zo scheel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          die had toch een andere nrplaat? of zie ik nu zo scheel
                                          UR2SLO?

Comment

Working...
                                          X