Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoek er eentje van een eerste eigenaar met een onderhoudsboekje en een historiek die je via de verdeler kan opvragen. Wil je nog meer zekerheid, koop dan een premium selection, maar dat zal ook wel flink wat duurder zijn.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Toen ik naar Croix reed, en mijn maat oppikte in Izegem, ging ik daar eerst nog eens tanken (goedkoop daar)
Stond daar aan de pomp een donkerblauwe Franse E46 M3.. Ik mij daarvoor aan dezelfde pomp gezet, kerel kwam afgewandeld van dat drankautomaat daar naar zijn kar, ikke ff revven Kerel lachte en knikte eens, stapte in zijn E46 M en vertrok daar ook met een paar revs Was alleszinds geen standaard uitlaat, was luider Echt vet!
Ik hoorde hem een paar honderd meter verder nog rijden
Toen ik naar Croix reed, en mijn maat oppikte in Izegem, ging ik daar eerst nog eens tanken (goedkoop daar)
Stond daar aan de pomp een donkerblauwe Franse E46 M3.. Ik mij daarvoor aan dezelfde pomp gezet, kerel kwam afgewandeld van dat drankautomaat daar naar zijn kar, ikke ff revven Kerel lachte en knikte eens, stapte in zijn E46 M en vertrok daar ook met een paar revs Was alleszinds geen standaard uitlaat, was luider Echt vet!
Ik hoorde hem een paar honderd meter verder nog rijden
Ja zo'n E46 ///M3 klinkt echt prachtig. Een "metaalachtige" 6cilinder zo... mjummie.
Da's net wat ik niet knap vind aan die motorsound. Het scherpe in de motor zelf, daar kan ik nog mee leven, maar een E46 uitlaatlijn heeft dat "blikkerige", zo'n holle metaalsound die ik echt niet kan smaken.
Da's net wat ik niet knap vind aan die motorsound. Het scherpe in de motor zelf, daar kan ik nog mee leven, maar een E46 uitlaatlijn heeft dat "blikkerige", zo'n holle metaalsound die ik echt niet kan smaken.
Ik wel Maar standaard is die inderdaad wel heel flauw, geen greintje diepe klank...
Maar die metaalsound icm een diepe klank in de lagere toeren
Comment