Wat de liefhebber er voor geeft naargelang de staat hij in verkeert.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenDie ketel stond een half jaar terug al op Kapaza....
Jaarlijke rijtaks gaat ook niet mals zijn...3.8 + LPG = €€€€€€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie gast snapt het principe van Ebay niet denk ik. Hij zegt geen zeveraars die 1000 of 5000 bieden, maar aangezien hij geen minimumbedrag heeft ingevoerd, moet hij de auto in principe verkopen voor het eindbod.
Eens in het oog houden
Comment
-
fak. Ooit wil ik er toch eentje. Als ie al op LPG ligt des te beter :o. Zelf doen zou ik wat zonde vindenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk wou ooit es een iPhone kopen op eBay, eindbod was 380 euro, ik had gewonnen.. niks meer gehoord van de verkoper ..
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenUsain Bolt kan ook nog wat rijlessen gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenUsain Bolt kan ook nog wat rijlessen gebruikenOorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIdd Was dat een M3 ?
Comment
-
-
Comment