Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHmmm, ik weet ni.. Sedan blijft cooler maar een correct gemodde coupé heeft toch echt wel potentieel..
Alleen stoort 't gebrek aan achterste wielkassen mij echt
edit: Zo moest dat zijn
Kom, Pronker, da's er toch over?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenDe wielkassen hé peet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHmmm, ik weet ni.. Sedan blijft cooler maar een correct gemodde coupé heeft toch echt wel potentieel..
Alleen stoort 't gebrek aan achterste wielkassen mij echt
edit: Zo moest dat zijn
Het is fout, maar het heeft wel iets
misschien omdat het er allemaal functioneel uitziet ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie wielkassen zijn er over, 't zijn al wielkasten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenJe bent gewoon jaloers, omdat jouw wielen eruit komen.Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVanuit een andere hoek vind ik gelukkig dat het er belachelijk uit ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie wielkassen zijn er over, 't zijn al wielkasten.
Comment
-
Die wielkassen van die Brabham vind ik ook verschrikkelijk. Staat gewoon niet op die auto, imo, 't komt zeer onnatuurlijk over. Op die 370Z maken ze deel uit van 't design van de auto, het is een vloeiend geheel ... op die Brabham ogen ze heel hard "erop gezet". Ik vind 't echt niet mooi.
Maar goesting en smaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWat zeg je dan van deze?
Persoonlijk vind ik de mooiste wielkassen nog deze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHet geheel is absurd maar als je enkele details overneemt kan je er 'n M3 wel mee opwaarderen IMO (wielkassen, kofferdeksel, motor, ..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Indeed
Mag wel iets verlaagd worden imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie z'n wielen komen er vooraan ook nog uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDoet mij denken aan een zekere Audi S6 van op een nachtmeeting enkele weken geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMeer foto's van deze?
Mag wel iets verlaagd worden imo.
Maar geen van die M3 ed.
Comment
Comment