Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWelke kar ligt er standaard op een goeie hoogte? Juist ja...geen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJe kan veel zeggen, maar ik vind dat onze S6 toch zeer goed hangt (ook met de MTM's eronder), en de ophanging is nog geheel standaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenStaat echt wel te hoog, zeker vooraan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZo'n E90, uni zwart vanbuiten, zwart leder binnenin, Eisenmann Race, verlaging 3,5 cm voor en 2,5 cm achter ofzo...
GAAAN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenStaat echt wel te hoog, zeker vooraan..
Comment
-
M3 E90
handbak
zwart (indien FL) of SS II (indien pre-FL met Blackline)
Eibach pro
Eisenmann Race
lichte spacers rondom (5-10 mm ofzo)
mooie witte angel-eyes
voor de rest origineel laten
velgen ben ik nog niet helemaal aan uit.. aftermarket bestaan er ook veel knappe dingen! 19 inch vond ik eerst knap, maar de standaard 18 inch oogt wel erg racy en 'dik'
=
my dreamcar
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNiet goed bezig.Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNiet goed bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBekijk zijn handtekening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLaat een handbak in je S6 steken bij MTM.
Oja, S6 =/= M3
Op een limo-sedan à la S8/S63(5) ed, terecht, maar op een M3...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenM3 E90
handbak
zwart (indien FL) of SS II (indien pre-FL met Blackline)
Eibach pro
Eisenmann Race
lichte spacers rondom (5-10 mm ofzo)
mooie witte angel-eyes
voor de rest origineel laten
velgen ben ik nog niet helemaal aan uit.. aftermarket bestaan er ook veel knappe dingen! 19 inch vond ik eerst knap, maar de standaard 18 inch oogt wel erg racy en 'dik'
=
my dreamcar
E90 M3 facelift
handbak of M-DCT (moet beide eens getest hebben)
zwart UNI
Eibach Pro
Eisenmann Race Performance
Spacers waarschijnlijk
OEM 19 inch velgen
Performance zetels en stuurtje
Comment
-
Comment