Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
spacegrau E90, manueel uiteraard, hoogglans Shadow Line, full rood leder, BMW PP carbon inleg, Brembo GT vooraan en achteraan met de 400+mm schijven vooraan (rode remzadels v+a), Noelle 476pk, stock uitlaat maar 100cel metaalkats, stock instelbare ophanging met Eibach verlagingsveren, camber plates, stock 19" velgen (daily) en 19" BBS Le Mans trackwielen (spacegrau velghart) ofwel OZ Ultraleggera HLT in 't zwart, standaardstuurwiel met alcantara overtrokken, geen spacers, stock angel eyes. Uitlaat nog niet 100% zeker, moet sowieso stiller dan 95dB. Wel graag 'n custom intake... maar geen idee waar dat te laten maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenspacegrau E90, manueel uiteraard, hoogglans Shadow Line, full rood leder, BMW PP carbon inleg, Brembo GT vooraan en achteraan met de 400+mm schijven vooraan (rode remzadels v+a), Noelle 476pk, stock uitlaat maar 100cel metaalkats, stock instelbare ophanging met Eibach verlagingsveren, camber plates, stock 19" velgen (daily) en 19" BBS Le Mans trackwielen (spacegrau velghart) ofwel OZ Ultraleggera HLT in 't zwart, standaardstuurwiel met alcantara overtrokken, geen spacers, stock angel eyes. Uitlaat nog niet 100% zeker, moet sowieso stiller dan 95dB. Wel graag 'n custom intake... maar geen idee waar dat te laten maken.
geen idee van de helft van de opties die je op uw E90 M3 wil , maar ik twijfel er niet aan dat het een fucking knappe car zou zijn gTa
spacegrau en rood leder en een manuele bak is
Comment
-
Zo'n M3 sedan met handbak...maakte zelfs een C63 in
Daar verschoot ik toch wel ffkes van...
0-1000m sprint = 23,4 sec voor M3 sedan en 0,1 sec trager voor de C63
Deze cijfers stonden in de autogids...maar in autowereld was het weer helemaal omgekeerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWelke kar ligt er standaard op een goeie hoogte? Juist ja...geen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichtenmaakte zelfs een C63 in
0-1000m sprint = 23,4 sec voor M3 sedan en 0,1 sec trager voor de C63
Dat autowereld andere volgorde had is perfect logisch (of toch in ieder geval mogelijk) met zo een verschil.
0.1 seconde op 0-100 merk je zelfs niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenspacegrau E90, manueel uiteraard, hoogglans Shadow Line, full rood leder, BMW PP carbon inleg, Brembo GT vooraan en achteraan met de 400+mm schijven vooraan (rode remzadels v+a), Noelle 476pk, stock uitlaat maar 100cel metaalkats, stock instelbare ophanging met Eibach verlagingsveren, camber plates, stock 19" velgen (daily) en 19" BBS Le Mans trackwielen (spacegrau velghart) ofwel OZ Ultraleggera HLT in 't zwart, standaardstuurwiel met alcantara overtrokken, geen spacers, stock angel eyes. Uitlaat nog niet 100% zeker, moet sowieso stiller dan 95dB. Wel graag 'n custom intake... maar geen idee waar dat te laten maken.
Stiller dan 95dB, ik denk dat Eisenmann Sport daar net onder zit. SS is ook een optie natuurlijk. Sowieso als je 476 pk wilt moet daar een volledige andere lijn onder komen.. (spruitstukken mss niet, want die zijn OEM al quasi perfect eigenlijk)
Custom intake, vergeet het maar.. E9x inlaat systeem kan je gewoon niet meer verbeteren. Er zijn er die afkomen met een 'carbon intake plenum' dan zogezegd 10 pk extra geeft maar da's dikke bullshit.. evenals 'scoops' of 'Gruppe M intake'.. levert niks (echt) op. Op US forums willen ze alles bewijzen adhv testbanken maar daar wordt enorm meegefoefeld hoor
Voor de rest ga ik volledig akkoord met uw config
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEn de handbak zorgt ook voor een mooiere sound! Altijd een leuk extraatje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBoeit niet, ik koop dat toch niet. Iedereen heeft dat al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenHoe verklaar je dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBoeit niet, ik koop dat toch niet. Iedereen heeft dat al
!!!
Comment
-
Comment