Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Niet goed bezig.
    Die M-DCT is een steengoede bak, maar ik zou zoiets nooit overwegen. 't Kost veel en voor mij is het geen meerwaarde. Handbak brengt nog altijd meeste driving fun als je't mij vraagt. En de handbak zorgt ook voor een mooiere sound! Altijd een leuk extraatje!

Comment

• spacegrau E90, manueel uiteraard, hoogglans Shadow Line, full rood leder, BMW PP carbon inleg, Brembo GT vooraan en achteraan met de 400+mm schijven vooraan (rode remzadels v+a), Noelle 476pk, stock uitlaat maar 100cel metaalkats, stock instelbare ophanging met Eibach verlagingsveren, camber plates, stock 19" velgen (daily) en 19" BBS Le Mans trackwielen (spacegrau velghart) ofwel OZ Ultraleggera HLT in 't zwart, standaardstuurwiel met alcantara overtrokken, geen spacers, stock angel eyes. Uitlaat nog niet 100% zeker, moet sowieso stiller dan 95dB. Wel graag 'n custom intake... maar geen idee waar dat te laten maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        spacegrau E90, manueel uiteraard, hoogglans Shadow Line, full rood leder, BMW PP carbon inleg, Brembo GT vooraan en achteraan met de 400+mm schijven vooraan (rode remzadels v+a), Noelle 476pk, stock uitlaat maar 100cel metaalkats, stock instelbare ophanging met Eibach verlagingsveren, camber plates, stock 19" velgen (daily) en 19" BBS Le Mans trackwielen (spacegrau velghart) ofwel OZ Ultraleggera HLT in 't zwart, standaardstuurwiel met alcantara overtrokken, geen spacers, stock angel eyes. Uitlaat nog niet 100% zeker, moet sowieso stiller dan 95dB. Wel graag 'n custom intake... maar geen idee waar dat te laten maken.

geen idee van de helft van de opties die je op uw E90 M3 wil , maar ik twijfel er niet aan dat het een fucking knappe car zou zijn gTa

spacegrau en rood leder en een manuele bak is

Comment

• Zo'n M3 sedan met handbak...maakte zelfs een C63 in
          Daar verschoot ik toch wel ffkes van...
          0-1000m sprint = 23,4 sec voor M3 sedan en 0,1 sec trager voor de C63
          Deze cijfers stonden in de autogids...maar in autowereld was het weer helemaal omgekeerd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Welke kar ligt er standaard op een goeie hoogte? Juist ja...geen.
            W202 C36 AMG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              maakte zelfs een C63 in
              0-1000m sprint = 23,4 sec voor M3 sedan en 0,1 sec trager voor de C63
              0.1 seconde op 1000m is niet echt inmaken imho.

Dat autowereld andere volgorde had is perfect logisch (of toch in ieder geval mogelijk) met zo een verschil.

0.1 seconde op 0-100 merk je zelfs niet echt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                spacegrau E90, manueel uiteraard, hoogglans Shadow Line, full rood leder, BMW PP carbon inleg, Brembo GT vooraan en achteraan met de 400+mm schijven vooraan (rode remzadels v+a), Noelle 476pk, stock uitlaat maar 100cel metaalkats, stock instelbare ophanging met Eibach verlagingsveren, camber plates, stock 19" velgen (daily) en 19" BBS Le Mans trackwielen (spacegrau velghart) ofwel OZ Ultraleggera HLT in 't zwart, standaardstuurwiel met alcantara overtrokken, geen spacers, stock angel eyes. Uitlaat nog niet 100% zeker, moet sowieso stiller dan 95dB. Wel graag 'n custom intake... maar geen idee waar dat te laten maken.
                Ik geloof nooit dat die 476 pk haalt..

Stiller dan 95dB, ik denk dat Eisenmann Sport daar net onder zit. SS is ook een optie natuurlijk. Sowieso als je 476 pk wilt moet daar een volledige andere lijn onder komen.. (spruitstukken mss niet, want die zijn OEM al quasi perfect eigenlijk)

Custom intake, vergeet het maar.. E9x inlaat systeem kan je gewoon niet meer verbeteren. Er zijn er die afkomen met een 'carbon intake plenum' dan zogezegd 10 pk extra geeft maar da's dikke bullshit.. evenals 'scoops' of 'Gruppe M intake'.. levert niks (echt) op. Op US forums willen ze alles bewijzen adhv testbanken maar daar wordt enorm meegefoefeld hoor

Voor de rest ga ik volledig akkoord met uw config

Comment

• Ik kwam deze nog tegen, waanzinnig geluid!

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• fak. rode sportkarren. nieuwe trend...
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• heel mooi maar wat heeft die M3 toch een kutachterbumper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        En de handbak zorgt ook voor een mooiere sound! Altijd een leuk extraatje!
                        Hoe verklaar je dat?

Comment

• Verdomd goedkoop voor die km stand me dunkt. Jammer van die afgrijselijke koplamp dingen, gelukkig kunnen die er snel af.

Comment

• Vooral jammer van het ontbreken van een schuifdak

Comment

• Boeit niet, ik koop dat toch niet. Iedereen heeft dat al

Comment

Boeit niet, ik koop dat toch niet. Iedereen heeft dat al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                  Hoe verklaar je dat?
                                  Moeilijk uit te leggen maar 't is idd wel zo

Comment

Boeit niet, ik koop dat toch niet. Iedereen heeft dat al
                                    En toch....

!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      En toch....

!!!

Ab-so-luut!!!

Comment

• Comment

Working...
                                        X