Ah neen, we gaan geen veel te geile E39 tourings posten. Ik slaap er nu al niet van dat ik zo'n ding niet wil kopen omdat ik denk dat ik dan nooit meer een E39 M5 koop .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb vandaag een beetje een CL65 AMG dag
Morgen weer over hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEn dat moet je hier komen zeggen?
Ik zie boven elk topic in wazige letters "offtopic" staan, vergeef me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zie boven elk topic in wazige letters "offtopic" staan, vergeef me
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBlame the Ricard!
Skoll!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMoeilijk uit te leggen maar 't is idd wel zo
Nee, serieus, ik heb de tijd Hoezo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAh neen, we gaan geen veel te geile E39 tourings posten. Ik slaap er nu al niet van dat ik zo'n ding niet wil kopen omdat ik denk dat ik dan nooit meer een E39 M5 koop .Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten540i automaat, lichte vracht, M5 differentieel er onder zodat de OEM M5 velgen er netjes onder passen, M5 remmerij, M5 stoelen, getint glas...
Ik wil . Úber daily!
Ooit koop ik mij ook terug een E39, maar dan met een V8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb vandaag een beetje een CL65 AMG dag
Morgen weer over hoor
Als je dat koopt gedraag ik me als spillies in uw buurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenAh ok.
Nee, serieus, ik heb de tijd Hoezo?
luister eens naar een M3 die optrekt, ene handbak en andere automaat/DSG
het enigste wat min of meer in de buurt komt is een SMG, op de snelste stand.. maar dan nog.. luister naar een E60 M5, die schakelpauzes zijn zo lelijk om te horen
enige voordeel dat ik kan bedenken is de auto-blipper bij het terugschakelen wat je nu veel ziet, maar een goede piloot doet dat zelf
Imo é
Porsche GT3 klinkt prachtig bij het opschakelen, hoe die motor 'herpakt' na elke verzet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenschakelovergangen, toeren klimmen, aanzetten klinken allemaal iets anders..
luister eens naar een M3 die optrekt, ene handbak en andere automaat/DSG
het enigste wat min of meer in de buurt komt is een SMG, op de snelste stand.. maar dan nog.. luister naar een E60 M5, die schakelpauzes zijn zo lelijk om te horen
enige voordeel dat ik kan bedenken is de auto-blipper bij het terugschakelen wat je nu veel ziet, maar een goede piloot doet dat zelf
Imo é
Porsche GT3 klinkt prachtig bij het opschakelen, hoe die motor 'herpakt' na elke verzet
Natuurlijk rijd mijn automaat anders weg dan een manuele bak, maar de sound à bv 3000rpm is toch precies dezelfde.
Comment
-
Comment
Comment