Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Fak da's close!

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

E60 M5 met handbak. Dat moet zoooo zalig rijden zijn!
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
        E60 M5 met handbak. Dat moet zoooo zalig rijden zijn!
        Zijn die ook beschikbaar in België met handbak of is dit alleen USA?
        Mr Drift

Comment

• Alleen USA.

Comment

Fak da's close!

+ YouTube Video
            Leuk om te weten : da's een manuele M5.

Check : http://www.youtube.com/watch?v=ShL8rsBwyXg

Edit : en nog de tracktest erbij. http://www.youtube.com/watch?v=vQp5ih_QOE0

Edit 2 : whoops, had niet gans topic doorgelezen, is al opgemerkt van manuele bak
            Last edited by ; 15/05/2009, 01:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
              Bloody hell wat een ding.

Jammer van de velgen en van de matte Shadow-Line, voor de rest : fok.

Comment

• Guz schrijft:
                12 May 2006 om 20:11
                beeldje schetsen M5: Autobahn, vrouw ligt naast je slapen, kids met de gameboy op de achterbank, hond in de kofferbak, jij? 280km/h op te teller (de droom van iedere man toch?)
                O.D. schrijft:
                12 May 2006 om 20:13
                @ Guz: Nee….trouwen, kids en hond dat is niet echt mijn droom nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Alleen USA.
                  Ironisch tot en met.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Leuk om te weten : da's een manuele M5.

Check : http://www.youtube.com/watch?v=ShL8rsBwyXg

Edit : en nog de tracktest erbij. http://www.youtube.com/watch?v=vQp5ih_QOE0

Edit 2 : whoops, had niet gans topic doorgelezen, is al opgemerkt van manuele bak
                    Zot é, wie had er nu ooit gedacht dat een zware Cadillac zomaar een M5 bijhoudt

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Ironisch tot en met.
                    Echt é

Comment

Zot é, wie had er nu ooit gedacht dat een zware Cadillac zomaar een M5 bijhoudt
                      Ik vind die test eigenlijk eerder géén verrassing in de omgekeerde zin. Die CTS-V heeft, hoeveel, 570 DIN pk en 750 Nm, zoiets? Uit een 6,2 liter V8 met compressor. En de M5 is geen 100 kg lichter. Da's dus een behoorlijke pak grunt erbovenop, en de pk/gewicht)verhouding zal wel iets beter zijn, de pk/koppel-verhouding een pak beter zelfs.
                      Er was al te lezen dat 'ie haarscherp reed, die Caddy, en als er inderdaad zo'n groot prijsverschil zit dan is 'ie echt de terechte winnaar. Imo.

Is die M5 eigenlijk sneller of trager, met die handbak vergeleken met een SMG? Want 4,1 sec tot 60 miles, lijkt me niet dat eentje met SMG dat doet, of wel?

Comment

• Een euro-M5 met SMG doet de 0-100 in 4.7 seconden. Wel opletten, 60 miles is 96 km/h, en het kan perfect zijn dat de SMG (die 7 gangen heeft en daardoor wat kortere versnellingen heeft volgens mij) net moet schakelen tussen die 96 en de 100 km/h.

0-96 tijden vinden voor een SMG lukt me niet, dan moet je al op zoek naar gegevens van een US spec mét SMG (0-60 tijd daarvan).

Edit : http://www.m5board.com/vbulletin/e60...60-smg-m5.html

Hier spreken ze van 4,4 - 4,5 stock mét SMG naar 60 mph.
                        Last edited by timothy; 15/05/2009, 14:13.
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ik vind die test eigenlijk eerder géén verrassing in de omgekeerde zin. Die CTS-V heeft, hoeveel, 570 DIN pk en 750 Nm, zoiets? Uit een 6,2 liter V8 met compressor. En de M5 is geen 100 kg lichter. Da's dus een behoorlijke pak grunt erbovenop, en de pk/gewicht)verhouding zal wel iets beter zijn, de pk/koppel-verhouding een pak beter zelfs.
                          Er was al te lezen dat 'ie haarscherp reed, die Caddy, en als er inderdaad zo'n groot prijsverschil zit dan is 'ie echt de terechte winnaar. Imo.

Is die M5 eigenlijk sneller of trager, met die handbak vergeleken met een SMG? Want 4,1 sec tot 60 miles, lijkt me niet dat eentje met SMG dat doet, of wel?
                          Manuele M5 is doorgaans sneller naar 60 mph, zeer vreemd.

Op hogere snelheden zullen de betere spacing van de 7 versnellingen wel wat verschil maken vermoed ik

Comment

• Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat de CTS-V een groter gat ging slaan...
                            Edoch, niets dat Hennessey niet kan verhelpen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat de CTS-V een groter gat ging slaan...
                              Ding is echt wel zwaar hoor, en een M5 E60 blijft verdomd snel

Comment

• Wat een kakgeluid eigenlijk als die M5 revt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Wat een kakgeluid eigenlijk als die M5 revt...
                                  True.

Nog een filmpje

+ YouTube Video

Comment

Ze rijden met DSC aan als ik het goed verstaan heb en daarna beschrijven ze de M5 zijn karakter als lichtelijk onderstuurd (niet met die woorden). Elke BMW die ik al gereden heb met DSC aan voelt lichtelijk onderstuurd. Tot je DSC afzet...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Weet niet of ze hier al staan.

Comment

• Damnnnnnn

Héél lekker, als je het mij vraagt

Comment

• Uhu, lekker!! Wat een zalige velgen toch, da's nu al 3 generaties auto's dat die meegaan, en die blijven even yummie en fris.

Kar in 't donkergroen, binnenin cognackleurig leder, en de BBS Le Mans met goudkleurige velgster voor mij.

Comment

Working...
                                          X