Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenUhu, lekker!! Wat een zalige velgen toch, da's nu al 3 generaties auto's dat die meegaan, en die blijven even yummie en fris.
Kar in 't donkergroen, binnenin beige leder, houtafwerking, en de BBS Le Mans 19' met zilverkleurige velgster voor mij.
Even de post edithen om 'm naar m'n zin te zetten'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenUhu, lekker!! Wat een zalige velgen toch, da's nu al 3 generaties auto's dat die meegaan, en die blijven even yummie en fris.
Kar in 't donkergroen, binnenin cognackleurig leder, en de BBS Le Mans met goudkleurige velgster voor mij.
Al vind ik stilletjesaan de Le Mans wat gedateerd ogen onder modernere wagens, maar dan wel héél stilletjesaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBij mij carbon interieurlijsten in combinatie met 't cognac!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMaak daarvan twee cognackleurige recaro's en Le Mans met antracieten velghart en ik ben akkoord!
Standaardzetels voor daily drives, en als je gaat tracken dan bestuurderszetel eruit en een ProRacer SP-G/SP-A monteren. Mag je niet dagelijks mee op de baan (geen ECE-goedkeuring), en beter vind je niet voor on track.
The best of both worlds without compromise.
Met antracietkleurige LM zou ik eerder opteren voor een andere kleur dan groen voor mij. 'k Denk dan aan antraciete buitenkleur met wijnrood interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAl vind ik stilletjesaan de Le Mans wat gedateerd ogen onder modernere wagens, maar dan wel héél stilletjesaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenGaat dat wel mooi samen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat is gewoon zo.. ik vind het op zich een knappe velg maar op die nieuwe gen BMW's past het naar mijn mening niet zo goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZ'is niet meer nieuw, nope. Maar dat gaat toch perfect op die E92?
dit is al een stuk moderner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Een E36 M3 staat er imo super mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhmm.. perfect zou ik het niet durven noemen.. ze lijken vanuit sommige hoeken een beetje te 'gedateerd' voor een E92
dit is al een stuk moderner
Racy met de dikke banden en toch niet te kleine en vette velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhmm.. perfect zou ik het niet durven noemen.. ze lijken vanuit sommige hoeken een beetje te 'gedateerd' voor een E92
dit is al een stuk moderner
Zou 'es BBS LM-R in 't zwart in 19" op een M3 willen zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichtendikke banden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's geen BBS LM maar een kopie lijkt me.
Is een photoshop he..
Comment
-
En geef mij toch maar liever die witte met de LM's dan die zwarte met de CH's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNiet goed bezig.
Standaardzetels voor daily drives, en als je gaat tracken dan bestuurderszetel eruit en een ProRacer SP-G/SP-A monteren. Mag je niet dagelijks mee op de baan (geen ECE-goedkeuring), en beter vind je niet voor on track.
The best of both worlds without compromise.
Met antracietkleurige LM zou ik eerder opteren voor een andere kleur dan groen voor mij. 'k Denk dan aan antraciete buitenkleur met wijnrood interieur.
I'll look far cooler on a daily basis , én die zetel volstaat ruimschoots voor de maandelijkse trackday! Achterin een leder overtrokken kooitje en R888 op de standaard 18".
M'n ideale velg voor daily onder een E92 ben ik nog niet uit, ik ben geneigd het ook daily op die standaard 18" te houden, die CH'en van WB vind ik niet mooi, nooit gevonden en LM's zijn een tikje te oldschool en te fijn voor de dikkerd die de E92 M3 optisch wel is...
Comment
-
'k Vind de stock 18" een tik te klein. Als 'ie niet verlaagd is lijken die wielen in 't niets te verdwijnen in die kassen. Op de E46 vond ik de 18" 't mooist (lekker diepe achtervelg) en de 19" wat te shiny en "tjoening" overkomen ; op de E90ev vind ik de 19" wel 't knapst. Ik zou die als daily nemen denk ik. Pluspunt is OEM looks.
Om te tracken zou ik ook 19" moeten nemen, aangezien 18" niet over die grote BBS of AP remmen zouden kunnen die 'k zou steken. Denk setje zwarte Ultraleggera HLT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vind de stock 18" een tik te klein. Als 'ie niet verlaagd is lijken die wielen in 't niets te verdwijnen in die kassen. Op de E46 vond ik de 18" 't mooist (lekker diepe achtervelg) en de 19" wat te shiny en "tjoening" overkomen ; op de E90ev vind ik de 19" wel 't knapst. Ik zou die als daily nemen denk ik. Pluspunt is OEM looks.
Om te tracken zou ik ook 19" moeten nemen, aangezien 18" niet over die grote BBS of AP remmen zouden kunnen die 'k zou steken. Denk setje zwarte Ultraleggera HLT.
Ik doe 't dan met iets bescheidener schijven
Hoewel, superleggera's met antraciet hart kan ik nog wel smaken denk ik, een zien of er E92's zijn met die velg
Comment
Comment