Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Uhu, lekker!! Wat een zalige velgen toch, da's nu al 3 generaties auto's dat die meegaan, en die blijven even yummie en fris.

Kar in 't donkergroen, binnenin cognackleurig leder, en de BBS Le Mans met goudkleurige velgster voor mij.
    dat is een gouden combinatie

Comment

Uhu, lekker!! Wat een zalige velgen toch, da's nu al 3 generaties auto's dat die meegaan, en die blijven even yummie en fris.

Kar in 't donkergroen, binnenin beige leder, houtafwerking, en de BBS Le Mans 19' met zilverkleurige velgster voor mij.

Even de post edithen om 'm naar m'n zin te zetten
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Kar in 't donkergroen, binnenin cognackleurig leder, en de BBS Le Mans met goudkleurige velgster voor mij.
        Maak daarvan twee cognackleurige recaro's en Le Mans met antracieten velghart en ik ben akkoord!

Al vind ik stilletjesaan de Le Mans wat gedateerd ogen onder modernere wagens, maar dan wel héél stilletjesaan..

Comment

• Ook netjes. Zilverkleurige LM voor daily drives, wel. Met goudkleurig spul heelder dagen rondrijden is me ook wat té.

Bij mij carbon interieurlijsten in combinatie met 't cognac!

Comment

Bij mij carbon interieurlijsten in combinatie met 't cognac!
            Gaat dat wel mooi samen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Maak daarvan twee cognackleurige recaro's en Le Mans met antracieten velghart en ik ben akkoord!
              Niet goed bezig.

Standaardzetels voor daily drives, en als je gaat tracken dan bestuurderszetel eruit en een ProRacer SP-G/SP-A monteren. Mag je niet dagelijks mee op de baan (geen ECE-goedkeuring), en beter vind je niet voor on track.

The best of both worlds without compromise.

Met antracietkleurige LM zou ik eerder opteren voor een andere kleur dan groen voor mij. 'k Denk dan aan antraciete buitenkleur met wijnrood interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Al vind ik stilletjesaan de Le Mans wat gedateerd ogen onder modernere wagens, maar dan wel héél stilletjesaan..
                Dat is gewoon zo.. ik vind het op zich een knappe velg maar op die nieuwe gen BMW's past het naar mijn mening niet zo goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                  Gaat dat wel mooi samen?
                  Natuurlijk wel. Al voldoende voorbeelden live gezien en ook méér dan voldoende voorbeelden online (Benz SLR, Benz AMG, Audi Exclusive, Porsche, ... check b.v. 'es de Porsche.de configurator, of bentleyconfigurator.com).
                  Last edited by ; 18/05/2009, 12:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Dat is gewoon zo.. ik vind het op zich een knappe velg maar op die nieuwe gen BMW's past het naar mijn mening niet zo goed
                    Z'is niet meer nieuw, nope. Maar dat gaat toch perfect op die E92?

Comment

Z'is niet meer nieuw, nope. Maar dat gaat toch perfect op die E92?
                      hmm.. perfect zou ik het niet durven noemen.. ze lijken vanuit sommige hoeken een beetje te 'gedateerd' voor een E92

dit is al een stuk moderner

Comment

• Een E36 M3 staat er imo super mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten

Een E36 M3 staat er imo super mee
                          Da's geen BBS LM maar een kopie lijkt me.

Comment

hmm.. perfect zou ik het niet durven noemen.. ze lijken vanuit sommige hoeken een beetje te 'gedateerd' voor een E92

Zo moet het!
                            Racy met de dikke banden en toch niet te kleine en vette velgen

Comment

True. En zeer knap ook. Edit, wat zeg ik : fak SUPERknap dat. Is dat uni zwart?

Zou 'es BBS LM-R in 't zwart in 19" op een M3 willen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                dikke banden
                                Michelin PS2 hebben fantastisch mooie flanken als ze niet getrokken staan. Een beetje rond, lijkt goed op slicks vind ik.

Comment

Da's geen BBS LM maar een kopie lijkt me.
                                  Kan wel, ik zie zo dat verschil niet
                                  Is een photoshop he..

Comment

• En geef mij toch maar liever die witte met de LM's dan die zwarte met de CH's

Comment

Niet goed bezig.

Standaardzetels voor daily drives, en als je gaat tracken dan bestuurderszetel eruit en een ProRacer SP-G/SP-A monteren. Mag je niet dagelijks mee op de baan (geen ECE-goedkeuring), en beter vind je niet voor on track.

The best of both worlds without compromise.

Met antracietkleurige LM zou ik eerder opteren voor een andere kleur dan groen voor mij. 'k Denk dan aan antraciete buitenkleur met wijnrood interieur.
                                      Wél goed bezig! Ik kan op mijn leeftijd gerust kilometers malen in een in cognac overtrokken Recaro

I'll look far cooler on a daily basis , én die zetel volstaat ruimschoots voor de maandelijkse trackday! Achterin een leder overtrokken kooitje en R888 op de standaard 18".

M'n ideale velg voor daily onder een E92 ben ik nog niet uit, ik ben geneigd het ook daily op die standaard 18" te houden, die CH'en van WB vind ik niet mooi, nooit gevonden en LM's zijn een tikje te oldschool en te fijn voor de dikkerd die de E92 M3 optisch wel is...

Comment

• 'k Vind de stock 18" een tik te klein. Als 'ie niet verlaagd is lijken die wielen in 't niets te verdwijnen in die kassen. Op de E46 vond ik de 18" 't mooist (lekker diepe achtervelg) en de 19" wat te shiny en "tjoening" overkomen ; op de E90ev vind ik de 19" wel 't knapst. Ik zou die als daily nemen denk ik. Pluspunt is OEM looks.

Om te tracken zou ik ook 19" moeten nemen, aangezien 18" niet over die grote BBS of AP remmen zouden kunnen die 'k zou steken. Denk setje zwarte Ultraleggera HLT.

Comment

'k Vind de stock 18" een tik te klein. Als 'ie niet verlaagd is lijken die wielen in 't niets te verdwijnen in die kassen. Op de E46 vond ik de 18" 't mooist (lekker diepe achtervelg) en de 19" wat te shiny en "tjoening" overkomen ; op de E90ev vind ik de 19" wel 't knapst. Ik zou die als daily nemen denk ik. Pluspunt is OEM looks.

Om te tracken zou ik ook 19" moeten nemen, aangezien 18" niet over die grote BBS of AP remmen zouden kunnen die 'k zou steken. Denk setje zwarte Ultraleggera HLT.
                                          Hier spreekt niemand van niet verlagen, dat is 't éérste op de agenda! Wat je zegt van de E46 19'ers vind ik evenzeer opgaan voor de E9x 19'ers, ze missen ook die diepte van de 18".

Ik doe 't dan met iets bescheidener schijven

Hoewel, superleggera's met antraciet hart kan ik nog wel smaken denk ik, een zien of er E92's zijn met die velg

Comment

Working...
                                          X