Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Uhu, lekker!! Wat een zalige velgen toch, da's nu al 3 generaties auto's dat die meegaan, en die blijven even yummie en fris.

Kar in 't donkergroen, binnenin cognackleurig leder, en de BBS Le Mans met goudkleurige velgster voor mij.
    Voor mij donkergroen, de BMW performance kuipjes (jaja, als daily) in 't zwart, carbon inlegstukjes en BBS CK in 't zwart.

Ik blijf 'n sucker voor die E36 M3 GT die 'k hier al meermaals gepost heb.

Comment

• Om te tracken zijn de BBS RE-Mg natuurlijk zo goed als de zaligste wielen. Looks ondergeschikt aan gewicht. Die dingen wegen in 19" maar een goeie 8,5 kg. Dat samen met de Mov'it ceramic brakes. Moet voelbare verbetering geven.

BBS RE in 20" in antraciet uitvoering zou 'k ook nog wel smaken als daily, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        de BMW performance kuipjes
        Ook een mogelijkheid maar dan zou BMW Individual ze eerst onder handen moeten nemen van mij.

Als daily zijn die zeer geschikt, er zijn geen Recaro's te vinden met zijdelingse airbags die compatibel zijn met BMW.

Comment

Om te tracken zijn de BBS RE-Mg natuurlijk zo goed als de zaligste wielen. Looks ondergeschikt aan gewicht. Die dingen wegen in 19" maar een goeie 8,5 kg. Dat samen met de Mov'it ceramic brakes. Moet voelbare verbetering geven.

BBS RE in 20" in antraciet uitvoering zou 'k ook nog wel smaken als daily, denk ik.
          Héél lekkere velg, maar 20"???????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Joah, waarom niet?

extra plots vo me dikke carbon schijve te showe maat

Comment

• Ik vind die 18" op de E92 M3 echt super meevallen, sportievere looks dan die 19" velg ondanks de kleinere maat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Ik vind die 18" op de E92 M3 echt super meevallen, sportievere looks dan die 19" velg ondanks de kleinere maat!
                't Interessante is dat de banden beduidend goedkoper zijn. 't Ambetante is dat de M3 weer zo'n vreemde bandenmaten heeft, ge moet echt gaan puzzelen om een juiste maat semislick te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  20" op een eend is er wel een beetje over ja
                  AutoMinded.be

Comment

• Zijn er geen pics te vinden op Ami fora van de BBS RS-GT in 19" op 'n E90ev M3? (ik volg die fora niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                      20" op een eend is er wel een beetje over ja
                      Wie spreekt hier over nen duck? This is the ///M topic. No ducks with that name.

Comment

• Niet de schoonste velg imo (maar niettemin knap), maar wel zo ongeveer 't lichtste dat ge langs hier voor een "redelijk" bedrag kunt krijgen.

Comment

True. En zeer knap ook. Edit, wat zeg ik : fak SUPERknap dat. Is dat uni zwart?

Zou 'es BBS LM-R in 't zwart in 19" op een M3 willen zien.
                          "Here are a few updated pics of my BBS CH Black Editions 19X10 et20 5mm spacer 285/35 19X8.5 et20 10mm spacer 245/35."

't lijkt me ook uni zwart te zijn btw
                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Michelin PS2 hebben fantastisch mooie flanken als ze niet getrokken staan. Een beetje rond, lijkt goed op slicks vind ik.
                          Idd, zeer mooie band!

'k Vind de stock 18" een tik te klein. Als 'ie niet verlaagd is lijken die wielen in 't niets te verdwijnen in die kassen. Op de E46 vond ik de 18" 't mooist (lekker diepe achtervelg) en de 19" wat te shiny en "tjoening" overkomen ; op de E90ev vind ik de 19" wel 't knapst. Ik zou die als daily nemen denk ik. Pluspunt is OEM looks.

Om te tracken zou ik ook 19" moeten nemen, aangezien 18" niet over die grote BBS of AP remmen zouden kunnen die 'k zou steken. Denk setje zwarte Ultraleggera HLT.
                          Ik ben er nog altijd niet aan uit, soms vind ik 18 inch het dikste soms de 19 inch..

Om te tracken zijn de BBS RE-Mg natuurlijk zo goed als de zaligste wielen. Looks ondergeschikt aan gewicht. Die dingen wegen in 19" maar een goeie 8,5 kg. Dat samen met de Mov'it ceramic brakes. Moet voelbare verbetering geven.

Dit is nog lichter: BBS FI

Ik vind ze wel niet zo mooi..

Zijn er geen pics te vinden op Ami fora van de BBS RS-GT in 19" op 'n E90ev M3? (ik volg die fora niet)
                          'k Zal 'es zoeken, sommige Amerikanen hebben best wel goede smaak eigenlijk..

Comment

• Nog een paar knappe velgen, let op .. sommigen vinden het mss te weinig 'bling' maar ik ga eerder voor het gewicht en sterkte vd velg

Advan WTCC

HRE P43's

Comment

• HRE P43

(die blauwe accenten zijn jammer genoeg erg lelijk )

Comment

• Sobere, racy velgen.. I like

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Advan WTCC

Ok, ik ben fan! Racy en toch niet té zoals die BBS'n op de porsche hierboven.

Die zou 'k dan als track-velg nemen met R888 op. (ofwel pilot sport cups)

Comment

• Het blok van de E46 M3, betrouwbaar?

Gisteren effe gebabbeld met FDJ van Qvick racing en zat een doorontwikkeld blok in van de E46 met nu 420pk en zijn bezig om er 440pk uit te persen

Comment

• BBS LM-R

Allow me:

Als ze niet onder de wagen staan vind ik ze ineens een stuk knapper..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Weet niet of ze hier al staan.

Comment

Wie spreekt hier over nen duck? This is the ///M topic. No ducks with that name.
                                          Oops je hebt gelijk

Binnenkort een ///M in de gTa garage dan?
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X