Net even gaan chekken naar steek enzo... Ik denk dat het niet gaat passen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat een ordinaire wielen.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenNet even gaan chekken naar steek enzo... Ik denk dat het niet gaat passen.
Eens vragen of iemand een ps'je ineen wil boksen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenNet even gaan chekken naar steek enzo... Ik denk dat het niet gaat passen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenHmm, spijtig.
Eens vragen of iemand een ps'je ineen wil boksen.
Comment
-
BMW M3 Edition:
Oorspronkelijk geplaatst door Autoblog.nlDe M3 Edition (E92) zal “slechts” 6 maanden worden geproduceerd vanaf juli 2009 en leverbaar zijn in vier kleuren: Alpine wit, zwart, Dakar geel, and Monte Carlo blauw. Al het chroom van de auto krijgt een gezellig ander kleurtje: de sierlijsten, de niertjes in de grille, de vier uitlaatmonden zijn allen uitgevoerd in donkerder getint chroom. De spiegelkappen worden in volledig zwart uitgevoerd.
Verder krijgt ook het interieur een kleine upgrade: het leer wordt afgewerkt met contrasterende stiksels en er worden “entry trim bars in Checkered Flag Design bearing the “M3“ model designation” gemonteerd. Geen flauw idee wat daarmee bedoeld wordt, maar het ziet er vast leuk uit.
Aan de buitenkant vallen verder de zwarte 19″ dubbelspaaks lichtmetalen wielen op. Deze zijn ook verkrijgbaar in de normale kleur of in het wit (als je een witte, zwarte of blauwe M3 Edition besteld). De wielophanging is ook nog eens met 10mm verlaagd, maar verder blijft de M3 technisch ongewijzigd. De 4 liter grote V8 levert nog steeds 420 pk, waardoor de M3 in 4,6 seconden naar de 100 sprint. Nederlandse en Belgische prijzen zijn nog niet bekend, maar verwacht een kleine meerprijs op het bedrag van een normale M3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat ze met de velgen gedaan hebben is ook wel vet. Of ligt dat nu aan de foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZijn gewoon zwarte velgen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBMW M3 Edition:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZijn gewoon zwarte velgen denk ikOorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenPrecies iets tussen chrome en zwart.
Comment
Comment