Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• prachtige foto's BMWMB, heb je soms een idee welke velgen er op die rode m3 liggen?

Comment

• Wauw, is dat niets voor u BMWMB? de velgen in gunmetal of zwart?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Zwarte velgen op een zwarte is niet echt mijn ding.

Comment

• Van mij ook niet, maar hangt ervan af welke velg
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2009 M3 Dyno run=> 376pk

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Wauw, is dat niets voor u BMWMB? de velgen in gunmetal of zwart?
                Neen, dat vind ik niet mooi, temeer onze M3 eigenlijk donkerblauw is...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  2009 M3 Dyno run=> 376pk

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Nog nooit een M3 S65 gezien die zo'n lage waardes haalt..

Comment

• check km stand

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      2009 M3 Dyno run=> 376pk

+ YouTube Video
                      Is dit @ wheels? Was er geen sprake van slippen? echt wel te lage waarde!!
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                        Is dit @ wheels? Was er geen sprake van slippen? echt wel te lage waarde!!
                        Hoe kunnen die waardes eigenlijk zo drastisch veel verschillen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Mijn idee?

Do not despair.
                          Ik kan je volgen hierin. Het neemt echter niet weg dat de meesten hier precies lijken te vergeten dat BMW ook een bedrijf is dat winst moet maken, dus de letter M wordt een beetje uitgemolken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Phoejaaaaaah.

Die Nismo-style velgen op de rode vind ik eigenlijk moddervet. Doet me 'n beetje denken aan die muscle cars van vroeger, met "vet dikke" wielen.

De BBS LM-R blijf ik ook 'n supernice velg vinden. In de versies op die wette een beetje te dik (tikje smaller zou mogen), en als 't effe kan ook nog in 'n andere kleur, maar wel yummie.

En die grijze met die zwarte velgen, okééé.

Comment

• fuck zo knap deze M3 ,
                              die remklauwen die zo mooi opvallen

Comment

Zo zou ik hem ook nog wel willen.

Volledig gestript langs binnen en motor aangepast voor circuitgebruik.

Comment

• Comment

• Knap, die breyton's zien er nog niet mis uit op de Z4. Alleen vind ik ze vooraan wat te veel naar buiten komen en daarom verkies ik nog altijd de CSL's eronder
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Damn die velgen kan ik goed smaken!
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                        Knap, die breyton's zien er nog niet mis uit op de Z4. Alleen vind ik ze vooraan wat te veel naar buiten komen en daarom verkies ik nog altijd de CSL's eronder
                                        Iets te groot ook. 20" op een Z4 is er net over imo.

Comment

• Gisteren wat foto's gaan nemen en dit vond ik nog wel een coole foto , is nu mijn nieuw bureaublad .

Comment

Working...
                                          X