Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zeer knappe foto
uwe is dus ook rhd
met welke rij je het liefste,rs4 of m3?
Goeie vraag , heb ik mijzelf ook al regelmatig gesteld .
Voor mij zijn het eigenlijk 2 totaal verschillende wagens .
De RS4 is voor mij de perfect allround wagen , luxe , power , sound, performance , comfort en knap exterieur .
De CSL is gewoon een pure wagen en pakken fun maar als daily zou ik mij daar geweldig aan storen , te weinig luxe , teveel lawaai en niet kindvriendelijk .
Daarom is dit voor mij de perfecte combinatie , RS4 = daily/familiewagen , CSL=als ik mij is wil uitleven .
Ik keek net even toevallig uit het raam omdat ik iets herkenbaar hoorde en Belgie is precies weer een CSL rijker . Er passeerde net een CSL op duitse transitplaten .
Knap, die breyton's zien er nog niet mis uit op de Z4. Alleen vind ik ze vooraan wat te veel naar buiten komen en daarom verkies ik nog altijd de CSL's eronder
CSL's zijn idd zo knap maar echt iedereen steekt die..
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment