Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenLet op de rolkooi...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
-
Had de paint dan wel liever in het rood gezien eigenlijk maar voor de rest is die kar om duimen van af te lekken.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNog nooit een M3 S65 gezien die zo'n lage waardes haalt..
Auto is volledig origineel.. en liep op crappy 91 octaan benzine (California)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZijn er buiten de voorbumper nog kenmerken waaraan je de CSL kan herkennen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe E46 M3 blijft toch wel bijzonder knap...
Zo in 't zilver vind ik 'm perfect.
Gisteren op mobile.de nog eens liggen zien voor zo eentje
Die zilveren gooien ze naar je hoofd, en ik vind dat juist niet zo mooi Icm een rood leder interieur wil ik er nog eens over nadenken, maar anders een zwarte, blauwe, grijze,... graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenGisteren op mobile.de nog eens liggen zien voor zo eentje
Die zilveren gooien ze naar je hoofd, en ik vind dat juist niet zo mooi Icm een rood leder interieur wil ik er nog eens over nadenken, maar anders een zwarte, blauwe, grijze,... graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtengaat de E36 al buiten?
Neenee nog lang niet
Maar dromen mag he
Comment
-
-
Last edited by Greg; 19/06/2009, 18:27.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Flow heeft een zwarte zeker? en ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenEentje van hier op het forum?
Flow heeft een zwarte zeker? en ???
Comment
Comment