Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat betwijfel ik. Als je een wagen in 't buitenland koopt om te exporteren moet je geen BTW in land van aankoop betalen. Je moet BTW betalen in het land dat je de wagen gaat invoeren en inschrijven.
Als je als particulier in 't buitenland een nieuwe auto aankoopt, moet je sowieso in 't land van inschrijving BTW betalen (tenzij 't dus een tweedehandswagen betreft, i.e. ouder dan 6 maand én +6.000 km). Je koopt dan in het buitenland excl. BTW.
Foto's uit de oude doos. M3 van Jean-Yves en e30 320i van 1 v d mecaniciens.
Mcartech is tegenwoordig the place to be, m'n e36 gaat er deze week ook even heen.
Aan te raden garage voor al de M-lovers hier trouwens, Jean-Yves kent de M's tot op de laatste vijs.
Foto's uit de oude doos. M3 van Jean-Yves en e30 320i van 1 v d mecaniciens.
Mcartech is tegenwoordig the place to be, m'n e36 gaat er deze week ook even heen.
Aan te raden garage voor al de M-lovers hier trouwens, Jean-Yves kent de M's tot op de laatste vijs.
Ik heb vandaag nog een mail gestuurd naar hem om te vragen of hij een check up kan doen van mijn kar.
Comment