Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenVoor de deur bij PSG?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
ik denk dat dat de auto is van de vroegere meestergast, heeft nu zijn eigen zaak ( www.mcartech.be ) als ik me niet vergis1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenik denk dat dat de auto is van de vroegere meestergast, heeft nu zijn eigen zaak ( www.mcartech.be ) als ik me niet vergis
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat betwijfel ik. Als je een wagen in 't buitenland koopt om te exporteren moet je geen BTW in land van aankoop betalen. Je moet BTW betalen in het land dat je de wagen gaat invoeren en inschrijven.Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Als je als particulier in 't buitenland een nieuwe auto aankoopt, moet je sowieso in 't land van inschrijving BTW betalen (tenzij 't dus een tweedehandswagen betreft, i.e. ouder dan 6 maand én +6.000 km). Je koopt dan in het buitenland excl. BTW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Mcartech is tegenwoordig the place to be, m'n e36 gaat er deze week ook even heen.
Aan te raden garage voor al de M-lovers hier trouwens, Jean-Yves kent de M's tot op de laatste vijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenAan te raden garage voor al de M-lovers hier trouwens, Jean-Yves kent de M's tot op de laatste vijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenik heb vandaag met een Z4M coupe gereden, ik was echt onder de indruk! dit is leuk speelgoed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenFoto's uit de oude doos. M3 van Jean-Yves en e30 320i van 1 v d mecaniciens.
Mcartech is tegenwoordig the place to be, m'n e36 gaat er deze week ook even heen.
Aan te raden garage voor al de M-lovers hier trouwens, Jean-Yves kent de M's tot op de laatste vijs.
Na 5 minuten had ik al antwoord
Comment
-
M5 van een paar maand terug hier recht voor de deur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk heb vandaag nog een mail gestuurd naar hem om te vragen of hij een check up kan doen van mijn kar.
Na 5 minuten had ik al antwoord
Service
Comment
Comment