Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Snot Bad...

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Voor de deur bij PSG?
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
            Voor de deur bij PSG?
            nee, monserez kortrijk
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Van een klant of te koop?

Comment

• ik denk dat dat de auto is van de vroegere meestergast, heeft nu zijn eigen zaak ( www.mcartech.be ) als ik me niet vergis
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  ik denk dat dat de auto is van de vroegere meestergast, heeft nu zijn eigen zaak ( www.mcartech.be ) als ik me niet vergis
                  klopt , voor zover ik weet is die E30 M3 nog altijd zijnen eigendom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Comment

Zelfs de ondergrondse parking van BMW Welt is het zien waard

Comment

Dat betwijfel ik. Als je een wagen in 't buitenland koopt om te exporteren moet je geen BTW in land van aankoop betalen. Je moet BTW betalen in het land dat je de wagen gaat invoeren en inschrijven.
                        Klopt toch wat BMWMB zegt?

Als je als particulier in 't buitenland een nieuwe auto aankoopt, moet je sowieso in 't land van inschrijving BTW betalen (tenzij 't dus een tweedehandswagen betreft, i.e. ouder dan 6 maand én +6.000 km). Je koopt dan in het buitenland excl. BTW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Foto's uit de oude doos. M3 van Jean-Yves en e30 320i van 1 v d mecaniciens.
                          Mcartech is tegenwoordig the place to be, m'n e36 gaat er deze week ook even heen.
                          Aan te raden garage voor al de M-lovers hier trouwens, Jean-Yves kent de M's tot op de laatste vijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                            Aan te raden garage voor al de M-lovers hier trouwens, Jean-Yves kent de M's tot op de laatste vijs.
                            ook de nieuwste modellen? (S65 blok?)

Comment

• Perfect om met een E90 M3 op onderhoud te gaan.

Comment

• ik heb vandaag met een Z4M coupe gereden, ik was echt onder de indruk! dit is leuk speelgoed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                                  ik heb vandaag met een Z4M coupe gereden, ik was echt onder de indruk! dit is leuk speelgoed!
                                  Verschrik je dan maar niet van een Z3M!

Comment

• Nu de Z3M weg is kan ik me erover praten zonder dat iemand me een stoefer vindt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                      Foto's uit de oude doos. M3 van Jean-Yves en e30 320i van 1 v d mecaniciens.
                                      Mcartech is tegenwoordig the place to be, m'n e36 gaat er deze week ook even heen.
                                      Ik heb vandaag nog een mail gestuurd naar hem om te vragen of hij een check up kan doen van mijn kar.

Na 5 minuten had ik al antwoord

Comment

• M5 van een paar maand terug hier recht voor de deur.

www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                          Ik heb vandaag nog een mail gestuurd naar hem om te vragen of hij een check up kan doen van mijn kar.

Na 5 minuten had ik al antwoord
                                          Hehe, same here, vandaag gebeld, mag morgen binnen.
                                          Service

Comment

Working...
                                          X